reklama
reklama

Ochrona przesadzała podczas Dni Andrychowa?

Wiadomości, 06.07.2015 15:00, (red)
Dni Andrychowa za nami, ale zdaniem części uczestników niedzielnej imprezy - pozostał niesmak.
Ochrona przesadzała podczas Dni Andrychowa?

Nie chodzi o walory muzyczne imprezy - na scenie na stadionie wystąpiło kilka bardzo znanych zespołów z Perfectem na czele. Sprawa dotyczy zabezpieczenia imprezy i ochroniarzy, którzy pilnowali porządku podczas niedzielnego festiwalu. CKiW wynajęło firmę ochroniarską z województwa śląskiego.

 

Od niedzieli otrzymujemy mnóstwo głosów niezadowolenia od mieszkańców w tej sprawie.

 

Ludzi najbardziej bulwersowało, że na stadion w czasie upału nie mogli wnieść własnych napojów. Kto nie wyrzucił butelki z wodą do kosza albo nie zostawił przed stadionem, nie został wpuszczony na obiekt.


 

- W taki upał mogliby trochę życzliwej podchodzić do mieszkańców. Na stadionie butelka wody kosztowała 6 zł. Przecież to jest dodatkowy haracz pobierany od mieszkańców. Tym bardziej, że podczas zakupu biletów nikt nie informował nas, że wody nie wolno wnosić - mówi nam anonimowo mieszkanka Andrychowa.

 

Mieszkańcy zwracają też uwagę na wyjątkową inwigilację na bramie stadionu. Praktycznie niczego nie można było wnieść, paniom sprawdzano nawet co mają w torebkach.

 

- Ochroniarze byli bardzo aroganccy i po prostu nieuprzejmi. Chyba im się coś pomyliło.... To były Dni Andrychowa, impreza rodzinna, a nie jakiś mecz podwyższonego ryzyka z chuliganami na trybunach. Ludzie przyszli, żeby się zabawić i miło spędzić czas, a nie wszczytać awantury – mówi nam jeden z Czytelników.

 

- Byłam ostatnio na festiwalu w Zatorze. Tam bawiło się ponad 10 tys. osób, a na scenie występowały gwiazdy z całego świata, ale takiej inwigilacji i takiego chamstwa ze strony ochrony nie było. Tutaj czułam się jak osaczona przez ochronę. Tego nie wolno robić, tu nie wolno wchodzić..... Co chwilę jakieś upomnienia. Koncert był fajny, ale ci ochroniarze zepsuli całą imprezę. Ktoś powinien wyciągnąć z tego konsekwencje. Przecież można pilnować porządku, ale dyskretnie i kulturalnie a nie cwaniakować, że jest się ochroniarzem i ma się władzę nad innymi – komentuje pani Anna z Sułkowic.

 

 

Jeden z pracowników firmy ochroniarskiej powiedział nam, że oni tylko realizują zalecenia organizatora imprezy, którym było CKiW Andrychów.

 

Zresztą, niedociągnięć organizacyjnych podczas niedzielnego koncertu było więcej. Oto kolejna opinia uczestnika imprezy:

Żenada. Większa grupą udaliśmy się po zakup biletów. W związku z tym że były z nami dzieci do kolejki poszła jedna osoba, okazało się że kolejka jest po opaski. Należało odstać kolejne minuty po bilet w odpowiednim miejscu, a potem w kolejnej po te nieszczęsne opaski.Nie mogła w kolejce stać jedna osoba, tylko musiały być wszystkie aby każdej z kolejna założyć opaskę.

Opaski na dłoni kaleczyły ręce, kto miał małe dziecko i dziecko chwytało rodzica za rękę ostrym dzióbkiem od zapięcia lub kawałkiem odciętym nożyczkami raniło ręce.

Stoisko gdzie sprzedawano lody watę itp nie było zabezpieczone w możliwość zakupu wody, soku dla dziecka. Można było tylko w kolejce gdzie lano piwo.

Mało tego na płycie nie było koszy na śmieci. Pierwszy kosz po wyjściu ze stadionu. Do tego przeszukiwanie torebek. Mądre były te tłumy , które stały na Pańskiej (a siedzieli sobie na kocykach , stołeczkach) za darmo i nie brały udziału w tej komedii – pisze czytelnik mamNewsa.pl

 

Nie brakuje jednak i opinii, że tego typu postępowanie ochroniarzy to standard na dużych koncertach i imprezach plenerowych. Tak czy inaczej, wydaje się, że niesmak pozostał, bo w Andrychowie mieszkańcy są przyzwyczajeni do piknikowych i rodzinych obchodów święta miasta, a nie takich na których rządzą i wręcz sieją postrach ochroniarze.

 

Jeszcze jedna informacja: organizatorzy policzyli, że na niedzielnym koncercie bawiło się 8 tys. osób. Impreza przebiegała bez zakłóceń, nie stwierdzono incydentów.

 

ZOBACZ TAKŻE: Dni Andrychowa. Perfect dał koncert na pełnym stadionie [FOTO]


Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

kalafior, 08.07.2015 18:53

Trzeba było po prostu nie iść bo nie dość że trzeba było płacić 10 zł bo wtope po Modern Talking kierowniczka Ckiw miała to jeszcze tak potraktowano mieszkańców.

AntyPIS, 07.07.2015 22:20

Tak, tak przyszło ok 100 000 osób (szczegółowe wyliczenia już niebawem) i robimy z tego ogólnopolskie show! :) Myślę, że Festiwal Plackorzy wymiótł Fame Music Festival, Impact Festival, Orange Warsaw Festival, Spring Break Showcase Festival & Conference. Andrychowski VIP festiwal już wszystkim się odbija a szczególnie murawie- szkoda, że MN nie wspomni ile będzie kosztowała poprawa nawierzchni, bo skaczące po niej "tłumy" ostro uszkodziły biedną płytę. Ale co tam 100 000 razy 10 zł to okrągły MILION i stać nas na wszystko! Teraz burmistrz Żak może postawić KRYTY basen na dachu Urzędu i plumkać się do woli :)

dr_house, 07.07.2015 19:50

@barry ok zgadza się tylko porównanie Dni Andrychowa czyli imprezy miejskiej powiedzmy małego miasta do ogólnopolskich festiwali to lekka przesada. Chyba że chcesz porównać Festiwal Plackorzy do Opener'a albo do Zielonogórskiego Kabaretobrania.

igor7, 07.07.2015 18:51

Aneta W. i jej pracodawca potraktowali mieszkańców gminy jak swołocz i bydło...rodzinna impreza,święto miasta... . . . to towarzystwo szanuje wyłącznie VIP-ów... . . . swołocz ma płacić kilka razy za to samo... . . . smutne że ludzie tak dają sobą pomiatać.....

barry, 07.07.2015 17:28

Wnoszenie butelek z napojami, czy kartonów z sokami oraz wszelkiego jedzenia jest stałym punktem regulaminu każdej biletowanej imprezy masowej, jak Polska długa i szeroka. Polecam wybrać się poza gminę na jakiś płatny koncert i się o tym przekonać, a nie czekać, aż łaskawie CKiW zorganizuje Wam kolejne żenujące wydarzenie muzyczne.

dr_house, 07.07.2015 16:14

@guide nie będę się wykłócał czy był regulamin czy nie bo ja go znalazłem na stronie internetowej imprezy ponieważ już z przyzwyczajenia sprawdzam strony internetowe imprez i tam to w 99% jest. Swoją drogą regulamin jest "przegięty" przez głupie zapisy (choćby przez zakaz wnoszenia napojów bezalkoholowych, oraz soków w kartonach). Równie dobrze mogli napisać "zakaz wnoszenia okularów czy zakaz wejścia osobom krótko obciętym ponieważ stanowią potencjalne zagrożenie. Z tego co widziałem napoje alkoholowe i bezalkoholowe można było kupić na terenie imprezy więc można stwierdzić, że regulamin nie został stworzony pod względem bezpieczeństwa tylko pod względem zapewnienia zysku punktom w których ów napoje były sprzedawane.

lojzek, 07.07.2015 16:03

Burmistrz z elitą jakoś weszli za fri do kasy pewnie nie wpłynęła nie jedna dycha,bo opaski nie miał,a jest takim samym obywatelem gminy .Ciekawe dni plackorzy ciekawe wszyscy się za kasę smażyli ale ciekaw czy wie Markowski na jakim fajnym festiwalu Był.

AntyPIS, 07.07.2015 15:55

tomekx mówisz o szafranskim czy anecie w.?

tomekx, 07.07.2015 13:51

hahaha ale śmieszne,no żenada w stylu jaśnie pana i jego ludzi

AntyPIS, 07.07.2015 10:16

quide może chodziło o to, że ubekom wstęp wzbroniony ? Mimo tego przyszli... dziwne.

AntyPIS, 07.07.2015 10:14

Jak się ma burmistrza celebrytę to nie trudno się wstydzić za niego :/ Co do szału imprezowego to masz rację- jestem bardzo zawiedziony, że dochody z Dni Andrychowa nie dały rady pokryć strat jakie wygenerował Modern Talking. Wciąż jesteś przynajmniej 30 tys zł na minusie. I jak myślisz, kto za to zapłaci? Oczywiście mieszkańcy podczas kolejnej płatnej imprezy. Tak więc byle do jesieni i referendum bo Andrychów ma już dość celebrytów i VIP-ów.

guide, 07.07.2015 10:12

mały cytacik: "Rozdział IV Zakazy, które uczestnik imprezy winien respektować. §5 1. Zabrania się wnoszenia i posiadania na imprezie: 1) przedmiotów niebezpiecznych w tym szczególnie:  broni w tym: palnej, białej, pneumatycznej, gazowej i innej, nawet gdy osoba jest uprawniona do posiadania. Przepis nie dotyczy funkcjonariuszy Policji oraz innych służb i organów w czasie wykonywania przez nich obowiązków służbowych,  materiałów wybuchowych,  pojemników do rozpylania gazu, substancji żrących lub farbujących,  różnego rodzaju noży, pałek (w tym używanych w grach sportowych) kijów i prętów, przedmiotów wykonywanych z metalu (szczególnie: śruby, gwoździe, elementy łożysk itp.) oraz innych przedmiotów których posiadanie nie jest zabronione lecz ze swej natury mogą one posłużyć do zachowania sprzecznego z prawem np. drzewców do flag i transparentów, parasoli z ostrym zakończeniem itp.)  wyrobów pirotechnicznych w tym: fajerwerków, kul świecących, rac i innych podobnie działających przedmiotów oraz wszelkiego rodzaju materiałów potencjalnie pożarowo niebezpiecznych,  urządzeń laserowych,  butelek szklanych, plastikowych, ubków dzbanków, uszek wykonanych z twardego materiału  napoi alkoholowych i bezalkoholowych, oraz soków w kartonach. ..." jest tego więcej tylko co to są ubki? ;)

guide, 07.07.2015 10:08

i przestańcie biadolić że nie mówiono stronka: kultura.andrychow.eu/images/programy2015/gmina/da/r/Regulanim_imprezy_masowej_-_V_festiwal_plackorzy.pdf nieznajomość prawa sprawia czasem niemiłe niespodzianki poza tym regulaminy byly też wywieszone przy kasach

abcabc, 07.07.2015 09:57

ktoś tu chyba szału dostał że impreza się udała i przyszło kilka tysięcy osób.widzisz antypis jeszcze w niedzielę po południu ty albo ten twój kolega od jaśnie pana wyliczałeś dwie setki ludzi na stadionie,potem chyba z przerażenia upuściłeś to miejsce niezły z ciebie pajac

AntyPIS, 07.07.2015 09:07

Burmistrz Żak podejmuje tylko tematy, które jak myśli- przynoszą mu chwałę nawet mimo tego, że coś zacznie i nie skończy. Taki medialny burmistrz celebryta. Ahh prawie zapomniałem- jeszcze najwiekszy andrychowski VIP :) Tak wiec repart nie dziw sie.

repart, 07.07.2015 08:32

Czytając podbeskidzkie portale odnosze wrażenie że jedynym problemem w tym regionie jest jak pieknie i godnie świętowac w krainie mlekiem i miodem płynącej!!! Może by tak więcej energii poświęcic dostrzeganiu prawdziwych problemów mieszkańców np, starych ludzi którzy muszą ostatnich lat zycia dokonywać nieopodal dużego osiedlowego sklepu z najtańszym piwem w mieście na brudnym, niewyremontowanym osiedlu. Czekam cieprliwie aż energia i pieniądze pośwęcane na takie igrzyska zostanie poświecona starym schorowanym ludziom. I cóż z tego że karetka w dwie minuty dojedzie do starego człowieka jak on boi się usiąść na ławce okupowanej przez znajomych romskiej rodziny czy palących papierosyw publicznym miejscu drobnych pijaczków. Wypicowany Plac Mickiewicza, i drogi dojazdowe wewnetrzne do bogatych willi na obrzeżąch gminy i nic więcej nie zostało zrobione zwlaszcza na terenie parafii Św. Macieja gdzie mieszka tylu starych ludzi. Brrr!!!

Ketsok, 07.07.2015 07:48

@MagdaM - nie porównuję Dni Andrychowa do Spodka - porównuję jedną imprezę muzyczną do drugiej. Aby uniknąć biadolenia, że skala wydarzenia nie ta dodałem wpis o koncercie Domowych Melodii w bielskiej galerii BWA w pierwszej połowie tego roku. Zespół słabo znany, grający świetną muzykę zebrał na małej sali galerii sztuki raptem 150-200 osób. Bilety w cenie 40 złotych. Absolutny zakaz wnoszenia czegokolwiek, co kupić można było w klubokawiarni znajdującej się na terenie budynku. To standard ludzie, czemu szukacie dziury w całym. @Kalafior - ależ to było konstruktywne. Gratuluję tej Twojej błyskotliwości :) @Igory, asquity i inne trolle internetowe. Jak można się tak kłócić o wszystko. Dosłownie o wszystko. Wprowadzacie tak nieprzyjemną atmosferę na ten portal, że słabo się robi. @Jeszcze parę słów o koncercie. W niedzielę wróciłem do mieszkania grubo po 21. Mieszkam na Daszyńskiego, ergo słyszałem jak gra Perfect. Później z okna widziałem tłumy, jakie wracały ze stadionu - jakoś nie słyszałem ogólnego zniesmaczenia czy oburzenia ludzi, którzy rozchodzili się do domów. Czyli jak to w końcu jest - klapa, czy nie? Swoją drogą, czy tylko mnie rzuciły się w oczy te dziesiątki samochodów z rejestracjami KOS, SBI? Chyba do Andrychowa zjechało się sporo ludzi spoza miasta - ciekawe, czemu jednak zapłacili te kolosalne 10 złotych i zostali do końca imprezy, skoro była tak beznadziejna. Głupi jacyś, czy jak?

Ojoj, 07.07.2015 07:29

"Tym bardziej, że podczas zakupu biletów nikt nie informował nas, że wody nie wolno wnosić" Regulamin imprezy jak i stadionu, był dostępny przy obu bramach stadionu, jak i w internecie (wystarczyło przeczytać). Ale Pani chyba pierwszy raz szła na imprezę masową -------------------- "Należało odstać kolejne minuty po bilet w odpowiednim miejscu, a potem w kolejnej po te nieszczęsne opaski." Opaski były zakładane przy każdej kasie zaraz po zakupie biletów, osoby które zakupiły bilet wcześniej podchodziły do dowolnego punktu po opaskę, (w głównej bramie opaski również ochrona zakładała) bilety były do zakupienia od ponad miesiąca przed imprezą, po przez internet jak i normalnie w kasie MDK, tak że komu nie chciało się poświęcić 5min, musiał odstać swoje. --------------------- Organizator nie odpowiada za to co wystawca sprzedaje na stoisku, to tak jak by narzekać że świeciło za mocno słońce, a na płycie stadionu nie było cienia lol. Ja osobiście na imprezie byłem, od początku do samego końca. Pewne sprawy zapewne dało się rozwiązać inaczej, mimo wszystko było fajnie i warto, a 10zł nie było zaporową ceną aby zapełnić stadion, a wystarczająca żeby nie weszli na niego, nieodpowiedniego typu ludzie, których w Andrychowie nie brakuje, (widziałem tylko 3 razy jak wynosili za bramę, pijanego uczestnika imprezy). Pozdrowienia dla płaczków i krzykaczy, wróżbitów z fusów i innych "utalentowanych" którzy prorokowali pusty stadion ;-) Do zobaczenia na kolejnej stadionowej imprezie po 2 stronie płotu :D

specnarz, 07.07.2015 05:19

Witajcie. No więc tak, na tej imprezie nie byłem ale za to do mojego domu oddalonego kilka km było dosyć dobrze słychać. Zgadzam się z opinią iż karuzele miały się lepiej przy basenie. Koncerty w miejscu Skate parku, czyli na dawnym boisku do koszykówki też miały swój niepowtarzalny urok. Przechodziłem wczoraj po stadionie i znalazłem regulamin, znajdował się przy wejściu od strony szpitala na przenośnym stojaku (możliwe że w innych miejscach też był). I choć trudno mi się z tym pogodzić to jest w nim stosowny zapis o napojach - druga sprawa że zapewne mało kto o tym regulaminie słyszał i stąd te głosy oburzenia - jest co poprawiać.

kalafior, 06.07.2015 21:58

@ketsok -leming z Brzezinki

AntyPIS, 06.07.2015 21:32

Spokojnie bo dodrukują ten numer. Sprawdzone i potwierdzone. Lepiej żeby ludzie wiedzieli z kim sie zadają dokładając sie do interesu. Swoją drogą temat okazuje sie na tyle chwytliwy, że może uda sie zrobić mały wywiad w związku z motywacją władz Andrychowa do zatrudniania ludzi z wyrokami. Pamiętajcie, że sprawiedliwość nikogo nie ominie. Nawet sprawy z Konkursowym SP4 i demencji Pana Dyrektora, która nagle powoduje dziury w pamięci. Miłego wieczoru :-)

MagdaM, 06.07.2015 21:11

mnie sie udalo kipic te gazete i rzeczywiscie trudno uwierzyc ze ta aneta w.sprzedala komus bilet po zero zlotych a gotowke wsadzala do kieszeni.

dr_house, 06.07.2015 21:08

Moi drodzy patrząc na waszą dyskusję widzę, że wiele osób niemiało styczności z imprezami masowymi w dużych miastach. Na takich imprezach występuje zakaz wnoszenia choćby parasoli czy profesjonalnych aparatów fotograficznych. Jednakże ktoś kto chce uczestniczyć w takiej imprezie wie o tym wcześniej ponieważ zgodnie z Art.6 pkt. 3. Ustawy z dnia 20 marca 2009 r.o bezpieczeństwie imprez masowych" Organizator opracowuje i udostępnia osobom uczestniczącym w imprezie masowej regulamin obiektu (terenu) oraz regulamin imprezy masowej zawierający warunki uczestnictwa i zasady zachowania się osób na niej obecnych." Czy ktoś widział udostępniony wymagane prawem takowe regulaminy? Kolejna kwestia Art. 8. ww ustawy mówi: "1. Osoby uczestniczące w imprezie masowej są obowiązane zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób, a w szczególności przestrzegać postanowień regulaminu obiektu (terenu) i regulaminu imprezy masowej. 2. Zabrania się wnoszenia na imprezę masową i posiadania przez osoby w niej uczestniczące broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych." Która z tych rzeczy mogła znajdować się w napojach wnoszonych choćby przez dzieci? Z opisów zachowanie ochrony (służby porządkowej) wyglądało tak jakby mieli przyjechać kibice Arki Gdynia.

MagdaM, 06.07.2015 21:06

ketsok porownujesz spodek do dni andrychowa a ma sie to jak babski do grzebienia. trudno mi uwierzyc ze nawet wy w to wierzycie. stracony czas i pieniadze.

asquit, 06.07.2015 21:00

ej gepart gepart ale dziwak z ciebie

AntyPIS, 06.07.2015 20:56

Igor, być może to ci przybliży wszelkie wątpliwości i odpowiedzi na nurtujące pytania. Cały Andrychów wykupiony a znajoma z osiedla sprzedala ostatnio cały nakład tylko jednemu panu. Albo potrzebował podpałki na ognisko albo padło polecenie z góry. Zainteresowanie jest spore a i artykul ciekawy odkrywający bardzo ciemne fakty :) * egazety.pl/prasa-beskidzka/e-wydanie-kronika-beskidzka-malopolska.html

asquit, 06.07.2015 20:55

geparet ty w końcu nauczać się kultury bycia a potem pouczaj innych jak mają liczyć fałszywcu i dwulicowcu jeden.ty się potem nie wstydzisz podawać innym ręki ?ten twój głupkowaty uśmieszek i i spasione d...o .... oj co za żenada

szpp, 06.07.2015 19:41

impreza była przednia,drobne niedogodności nikomu nic przeszkodziły,frekwencja doskonała widziałem nawet kukizowców i pisowców którzy teraz hejtują na mam newsa

igor7, 06.07.2015 19:24

VIP-y miały ubaw ... . . . za nasze podatki zorganizowały hucpę by zasiąść w cieniu na trybunie z daleka od motłochu... . . . i czuli się komfortowo widząc jak debile płacą powtórnie za to za co już zapłacili !!! . . . . POLSKA ....[ciach!] MIESZKAM W POLSCE !!!!

Ketsok, 06.07.2015 19:22

Ahhh! Ale oburzenie! Aż napiszę komemtarz! Na wstępie: nie byłem na koncercie, bo w tak piękną niedziele miałem lepsze zajęcie niż słuchanie podstarzałej gwiazdy, która kiedyś gromko spiewała, że "trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym". Nie rozpiszę się też nad tym, że wypowiadają się tu osoby pokroju MagdyM, która wcześniej piała z oburzeniem, że nie pójdzie na Dni Andrychowa, bo nie będzie płacić za bilet, a teraz mówi jak to zapłaciła i potraktowano ją tak strasznie. Widać po prostu ile znaczy ich słowo. Do clou. Czy Szanowni Państwo byli kiedyś na jakiejś większej BILETOWANEJ imprezie muzycznej? A może całe Wasze doświadczenia koncertowe to wcześniejsze Dni Andrychowa - bezpłatne i z wątpliwej jakości artystami? Tak się składa, że mi się zdarzyło obcować z takimi imprezami... Od dobrych paru lat corocznie odwiedzam Spodek w Katowicach na evencie Mayday - naprawdę wielkiej imprezie muzycznej z piętnastoletnią tradycją w Polsce a w Niemczech powtarzaną od 1991 roku. W tym roku byłem choćby we Wrocławiu na 3-Majówce: rewelacyjny weekend koncertowy z genialnymi artystami. To takie dwa przykłady, które podaje z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że są całkowicie różne organizacyjnie. Jeden na hali, drugi w plenerze. Jeden kilkugodzinny, drugi kilkudniowy. Jeden komercyjny, drugi organizowany przez miasto. Drugim powodem jest to, że posiadają dwa wspólne mianowniki: cenę biletu nie 10 złotych a grubo ponad 100 i przyciągają prawdziwe tłumy z całej Polski. I teraz uwaga, niespodzianka! Nie wolno na nie wnosić własnych napojów. W zasadzie nie można na nie wnieść niczego co zakupić można na terenie eventu. Na Mayday nie wniesiesz nawet swojej paczki gum do żucia, wszystko zostaje w koszu a ochrona nie tylko zagląda do torebek, ale wręcz przeszukuje ludzi, którzy zapłacili grubą kasę za bilet. Nikogo to nie oburza. Dlaczego? Bo do cholery to standard na biletowanych imprezach. Myślicie, że to dlatego, iż w gre wchodzi masowa ilość ludzi? Guzik! Na koncercie Domowych Melodii w Bielsku, na sali na której pomieściło nas się góra dwie setki było tak samo. Standard ludzie, standard. Ehhh.. ręce opadają. A przytaczanie tu koncertów w Energilandii? Po pierwsze nie są biletowane, po drugie to sposób na promocję Parku Rozrywki jaki wybrał właściciel - dopłaca - jego sprawa, zapewne liczy, że inwestycja zaowocuje. Ogarnijcie sie Lemingi..

Radio.Ma.Ryja, 06.07.2015 19:14

Igor. ......a na tace dajesz? Tak? Czyli dasz robić się w ch... co tydzień.

igor7, 06.07.2015 18:53

znowu potraktowali Was jak ścierwo ... . . . ja nie dałem zarobić Anecie W. gdyż po prostu nigdy nie daję się robić w chooja !!! . . . . . nigdy nie daję kasy mendom,żulom,cyganom ani osobom z setkami zarzutów prokuratorskich !!!

zandrychowa, 06.07.2015 18:27

To rzeczywiście skandal ale i tak impreza była udana

rafi, 06.07.2015 17:33

Komentarz usunięty przez autora.

Radio.Ma.Ryja, 06.07.2015 17:27

Super impreza. Ciekawe której pani Anecie tak bardzo dziękował Markowski i piosenkę zadedykowal.

znanywmiescie, 06.07.2015 16:58

Nieprawdą jest że nie wolno wnosić napojów. Nie ma takiego prawa w naszym kraju. Cała ta "ochrona" to zbieranina kaleków i rencistów którym płaci sie grosze za godzinę pracy. Więc sami sobie wymyślają zajęcia. To się nazywa nadgorliwość. Owszem Z napojami w szkle wchozić nie wolno ale co im przeszkadzała butelka plastikowa. W cywilizowanym państwie masz tylko obowiązek odkręcić zakętkę z takiej butelki i możesz sobie ją wnieść. Co do tej kulawej ochrony. Ci pseudoochroniarze to sami potrzebowali opieki i ochrony przed samymi sobą. ŻENADA Zawsze jak przyjeżdżam tu to coś się dzieje. Poszedłem więc zobaczyc nasze rodzime gwiazdy a tu taki zonk przy samym wejściu. Pamiętam z przeszłosci że CKiW organizowało Dni Andrychowa na stadionie w miejscu obecnego skateparku. I wtedy bilet kosztował symboliczna złotówkę czy dwa złote. Nie można było zrobic biletów po 5zł? Czyzby Pani Aneta zbierała kase aby zadośćuczynić krzywdy Gminie Brzeszcze? Coś w tym jest

kukus, 06.07.2015 16:53

Komentarz usunięty przez autora.

AntyPIS, 06.07.2015 16:41

Przy 100 000 ludzi wypatrzyli tę maczetę- to się nazywa profeska! Aneta W. dobrze wiedziała kogo zatrudnić. Panowie z ramienia CKiW dopatrzyli się ukrytych ładunków nawet w soczku grejfrutowym jednego 7 letniego chłopca. Burmistrz Żak szykuje medale?

Radio.Ma.Ryja, 06.07.2015 16:31

Koledze maczete na wejściu zabrali. Normalnie skandal. A on chciał tylko kiełbaske pokroić :)

AntyPIS, 06.07.2015 16:23

Zgodnie z prawem każdy mieszkaniec ma prawo wglądu do informacji Instytucji Publicznej, do której dopłaca. Płacicie podatki? Płacicie za bilety?- to macie prawo wiedzieć na co idą wasze pieniądze i w jakiej kwocie. To pieniądze PUBLICZNE a nie prywatne. Więc niedługo udzielą dokładnych informacji czy chcą czy nie. Cierpliwości.

corleone, 06.07.2015 16:09

Nie ma na co liczyć MagdaM prawdy nie dowiemy się jeszcze przez kilka lat. 100%że coś skręca albo tłumaczyć się będą że to są dane chronione i ujawnić ich nie można z godnie z jakimś tam wydumanym paragrafem.

MagdaM, 06.07.2015 15:54

tez bym chciala zobaczyc cale rozliczenie imperezy. przeciez centrum kultury i wypoczynku ma sie czym pochwalic. 8000 osob to naprawde spore pieniadze. ale watpie zeby az tyle osob przyszlo. porownujac impreze w zatorze gdzie pojawia sie ponad 10 000 osob to w andrychowie bylo najwyzej 4000 tys. mysle ze oficjalne podliczenie zyskow i podanie ich do pubicznej wiadomosci rozwieje wszelkie watpliwosci.

starymoher, 06.07.2015 15:17

Nie byłem na tej imprezie.Ale gdybym był nie poddał bym się kontroli.Prawo kontrolowania,rewidowania i ewentualnie rekwirowania ma wyłącznie POLICJA i służby do tego upoważnione.Żaden ochroniarz nie ma takiego prawa, ma tyle co każdy obywatel.

mifalek, 06.07.2015 15:00

śmieszni co niektórzy są, przed koncertami biadolenie że za wstęp trzeba płacić, normalnie skandal i tragedia się działa, a teraz wielkie wyliczenia ze to się nie opłacało, że za mało ludzi ze się nie zwróciły koszty. To jak by był za darmo wstęp to by się zwróciło? Fakt niesmak pozostaje z zabieraniem wody, względy bezpieczeństwa (w sumie sam nie wiem jakie ) ale niestety jest to standard na tego typu imprezach

corleone, 06.07.2015 14:32

Przy temperaturze przekraczającej 30C obowiązują inne standardy i woda powinna być rozdawana free uczestnikom koncertu. Tak się to robi w cywilizowanym świecie gdzie organizatorzy oprócz wyselekcjonowania loży dla vip [ciach!] się wrażliwością i troską o zdrowie uczestników. I przestańcie już nawijać o tych aspektach że prawo zabrania. To był koncert w Andrychowie w małym miasteczku na Podbeskidziu a nie w Strefie Gazy. A w koncercie uczestniczyli w większości obywatele Polski a nie państwa Islamskiego. Dlatego taki jest [ciach!] na takie zachowanie ochrony.

tomekx, 06.07.2015 14:31

Dobrze że ktoś zwrócił na to uwagę,ta ochrona była po prostu nieuprzejma co jednak nie może przekreślić faktu że impreza była bardzo udana (chociaż podobno niektórzy liczyli że skończy się to źle i byli wczoraj wieczorem załamani że tyle ludzi przyszło na koncert perfectu) / Faktem jest również że po modern talking i zeszłorocznych koncertach to już kolejna duża i bardzo udana impreza w Andrychowie / Czyli zastój w kulturze został chyba wreszcie przełamany.A błędów nie popełnia ten który nic nie robi

abcabc, 06.07.2015 14:26

pisiory już szukają spisku to nie mieliście kalkulatorów i nie liczyliście ludzi? ja wam proponuje abyście w końcu policzyli ile nas będzie kosztował basen - ten wybudowany za czasów pietrasa efektywnie działający tylko kikka tygodni w roku w czasie upałów, ile z odsetkami bulimy za to wszyscy?

kukus, 06.07.2015 14:17

Komentarz usunięty przez autora.

AntyPIS, 06.07.2015 14:14

Skandal i tyle. Czyli mamy (zawyżając) 80 000 zł zysku z czego lekko 20 000 dla Perfectu i kilka tys na resztę spraw organizacyjnych. Może uda się redakcji MamNewsa bądź Andrychowianina dotrzeć do szczegółowych wyliczeń na papierze? Po prostu jestem ciekawy ile mnie kosztowały wejścia, napoje i kelnerowanie tego Pana w sektorze dla "wybranych". Dziękuję.