reklama
reklama

Radny Małecki straci rajcowski mandat?

Polityka, Wiadomości, 16.01.2012 17:00, ks
Kłopoty radnego Zbigniewa Małeckiego (PiS) z Andrychowa. Musi się tłumaczyć, gdzie mieszka. Może nawet stracić mandat radnego. W poniedziałek wydał w tej sprawie oświadczenie. Jest też stanowisko magistratu.
Radny Małecki straci rajcowski mandat?


Jak już informowaliśmy kilka dni temu, do magistratu w Andrychowie wpłynął wniosek o  ustalenie faktycznego miejsca zamieszkania radnego miejskiego Zbigniewa Małeckiego (PiS) [na zdjęciu], bo podobno radny na terenie gminy Andrychów nie zamieszkuje, a w Barwałdzie w gminie Kalwaria.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami, radny powinien zamieszkiwać na stałe na terenie gminy, którą reprezentuje w Radzie Miejskiej.



Jeśli podał nieprawdę przed ostatnimi wyborami samorządowymi w oświadczeniu o miejscu zamieszkiwania, może zostać wszczęte postępowanie, którego finałem może być nawet pozbawienie Małeckiego mandatu radnego miejskiego w Andrychowie.


Do tego jednak daleka droga. Na razie sprawa jest, można powiedzieć, we wstępnej fazie.

 

Radny informuje, że urodził się i mieszka w Andrychowie, a cała sprawa ma wymiar polityczny. Tak się bowiem składa, że Zbigniew Małecki uchodzi za głównego krytyka burmistrza Tomasza Żaka. Słynie m.in. z comiesięcznego odpytywania burmistrza o to, jak się mają jego sprawy związane z lustracją i IPN. Składa też inne interpelacje dotyczące sytuacji w mieście.


Radny przyznaje, że w Barwałdzie w gminie Kalwaria jego żona ma dom i czasami tam rzeczywiście przebywa. Mieszka jednak w Andrychowie, gdzie jest nawet wiceprezesem jednej ze wspólnot mieszkaniowych. Zdziwiony jest, że w ostatnim czasie podobno ktoś z urzędu odpytuje jego sąsiadów, czy rzeczywiście mieszka na osiedlu w Andrychowie.


ZOBACZ: artykuł w "Wiadomościach Powiatowych"

 

 

AKTUALIZACJA: 2012-01-16


W poniedziałek (16.01)  radny Zbigniew Małecki zorganizował konferencję prasową w tej sprawie. Towarzyszyli mu inni radni PiS - miejski Krzysztof Kubień i powiatowy Franciszek Penkala. Dwa ostatni solidaryzowali się z Małeckim, twierdząc że cała sprawa ma kontekst polityczny.


Obecny był też Wojciech Gawlas, prezes wspólnoty mieszkaniowej w Andrychowie, w której Małecki jest wiceprezesem. Gawlas potwierdził: Małecki mieszka pod andrychowskim adresem.


Z. Małecki wydał oświadczenie, w którym wyraził oburzenie z powodu „inwigilacji” jego osoby.



"Ten bezprecedesnsowy atak na moją osobę jest wyrazem zemsty politycznej za działalnośc w Radzie, a także za odwagę jaką wykazują się radni Prawa i Sprawidliwości podczas sesji Rady Miejskiej" - napisał radny w oświadczeniu.

 

 

W poniedziałek krótkie oświadczenie wydał też magistrat andrychowski. Wynika z niego, że sprawie zamieszkania radnego Z. Małeckiego przeprowadzana jest "postępowanie wyjaśniające"



„Po wpłynięciu do Urzędu Miejskiego w  Andrychowie pisma  skierowanego przez  jednego z mieszkańców gminy, na temat kwestii zamieszkania radnego Zbigniewa Małeckiego na terenie innej gminy, Urząd został zobowiązany zgodnie z przepisami do rozpoczęcia procedury wyjaśniającej. W tym celu wystosowano pismo do Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich tutejszego urzędu z prośbą o przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego stwierdzającego stan faktyczny. Dalsze czynności będą uzależnione od wyniku postępowania wyjaśniającego.” - czytamy w informacji UM Andrychów.

reklama

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

bral, 02.02.2012 00:42

Spokojnie mareczku ! Donosicieli nie lubię ! Zdecydowanie !!! Kocham PRAWDĘ !! A prawda jest jedna -stawiam na Barwałd. Zdecydowanie radni musza być mieszkańcami miasta Andrychów.

mareczek, 01.02.2012 23:11

bral tyś się urwał z choinki?? to nie radny kreuje się na męczennika tylko "żakolandia" robi z niego męczennika. wszyscy wiemy że to sołtys Roczyn, mąż radnej z ugrupowania żaka złożył doniesionko do urzędu. pytanie jest inne doniesienie składa gość który popierał żaka w wyborach, jego żona jest radna od żaka a żak mówi że nic nie wiedział. "lud" kupi to "nie wiedziałem"???

bral, 01.02.2012 22:06

Panie Radny(bezradny) to skandal kreować się na męczennika. To obłuda z Pańskiej i kolegów strony którą oglądałem w wywiadzie. Może skwituje to następująco w/g klasyka \"CIEMNY NARÓD TO KUPI \"-czy aby cały naród jest ciemny.?.......

igor5, 19.01.2012 22:29

co tam pionki....który urzędas kryje się za jakim nickiem...wszystko to mało ważne...ważne jest to,że wszyscy wiedzą kto się kryje pod nickiem Zdzisław !!!...

krisu78, 19.01.2012 18:19

longin sorry ale zszedłeś do poziomu niektórych z żakolandii ostatnim komentarzem. nie warto. to co zrobił gość wymyślając nicka od czyjegoś nazwiska to chamstwo. ale nie powód by schodzić do tego poziomu. w słownictwie i zachowaniu. z tego co mówią ludzie z urzędu głównym problemem dla niektórych jest to kto za jakim nickiem się kryje. Bo w końcu w Andrychowie nie ma innych ważnych spraw które trzeba rozwiązać. nie idź tą drogą longin:) w tym nie przebijesz naszych gości w naszym mieście na jeszcze 3 lata:))

longin, 19.01.2012 17:57

Nick Małecki2 to pewnie jakiś zdesperowany bliski współpracownik naszego najjaśniejszego.Może to być albo , Jolka parasolka albo klamkonos albo podpalana aga albo pozyskiwacz adaś lub też któryś z wybitnych doradców , któremu puszczają zawory. Tak myślę. No bo chyba to nie jest to zca Tomuś, którem z reguły nic się nie chce. A pisanie toż to ciężka praca.

Maksymilian, 19.01.2012 17:07

Panie malecki2 pokazał pan swoimi wpisami kim pan jest.Myślę że zbudowana bezpartyjna formacja przez moją osobę która w ostatnich wyborach uzyskała prawie 9%głosów to sukces.Cel działania to następne wybory.Nie gram dla siebie.Jeżeli formacja przegra to wtedy pan może powiedzieć o mojej śmierci politycznej.

wojtek75, 19.01.2012 16:27

daj spokój alik - gość się zreflektował że przegiął i usunął wpisy. co do samego tematu - mam nadzieję że PO tez zreflektuje się. Generalnie uważam że z tymi którzy posługują się kapusiami żeby radzić sobie z przeciwnikami politycznymi nie należy się zadawać. Dziś mają obsesję na punkcie jednych, jutro mogą takimi samymi metodami walczyć z PO.

alik, 19.01.2012 16:21

ale gość robi oborę tymi wpisami.... Musi być bardzo zdesperowany :)

malecki2, 19.01.2012 16:16

Wojtek - masz racje. Nie miałem pomysłu na nick. To błąd. Odnośnie zdrady wojtku, nie odszedłem zaraz po wyborach. Odszedłem w czerwcu.

wojtek75, 19.01.2012 16:08

ja pierniczę - powoli jak innym zaczyna mi być żal żaka że ma takich obrońców i miłośników jak ci w necie (wyłączam yetiego1 i lukasa którzy nie schodzą do poziomu szamba) żenujące to co pan pisze panie "małecki2" używać czyjegoś nazwiska żeby tego kogoś atakować wulgarne i tchórzliwe. co do zdania: "Dobrze ze po wyborach wyszedłem z tego klubu bo bym zwariował m.in. przez takich jak Ty, jak Małecki" co za odwaga - przegrali wybory to trzeba odejść, zostawić. Jaki jest pietras wszyscy wiedzieli. przed wyborami jak mógł wygrać nie przeszkadzało? po wyborach jak przegrał już tak? żenujące do potęgi. jedno jest pewne - nie radzę nikomu się z panem zadawać. Jak będzie w dołku ma jak w banku zdradę. ps. apeluję do administratora mamnewsa żeby nie rejestrował nicków które odnoszą się do nazwisk. nie wiem czy to narusza prawo ale jest według mnie chamskie. że świadczy fatalnie o gościu to jego sprawa. ale szkodzi wizerunkowi portalu.

malecki2, 19.01.2012 16:08

Komentarz usunięty przez autora.

leskow, 19.01.2012 15:28

Jesli faktycznie byłeś w jakimś klubie i z niego wyszedłeś po wyborach to masz moralny obowiązek honorowo gnoić wszystkich swoich byłych kolegów. Spokojnie, z takim kręgosłupem moralnym jeszcze zdążyc zrobic kariere w lokalnej polityce zwłaszcza żeś zorientowany nad poziom. Mam nadzieję, ze przynajmniej nie w Roczynach.

leskow, 19.01.2012 15:23

Widziałem relacje z sesji i Kubień nie siedzi obok Pietrasa. Znaczy się - jest zdalnie sterowany. Na drucik czy radiowo?

malecki2, 19.01.2012 15:21

Komentarz usunięty przez autora.

leskow, 19.01.2012 15:13

Rośnie widać nowy sołtysek Żydek. Dziękujemy za donosik Panie małecki2. Czekamy na kolejne sensacje od kapusiów z urzędu.

malecki2, 19.01.2012 14:31

Komentarz usunięty przez autora.

malecki2, 19.01.2012 14:26

Komentarz usunięty przez autora.

krisu78, 19.01.2012 12:12

jakie referendum, jakie przedterminowe wybory?? kto o tym mówi? nigdzie nie słyszałem poza jednym razem kiedy jakiś dziennikarz dał się wypościć i poszedł w ploty. no chyba że żakolandia zamiast pracować dla gminy nad tym główkuje jako kolejną obsesją? barte żyjcie w tej żakolandii czy bajkolandii jak najdłużej. Tym lepiej dla nas. Za 3 lata PO zmiecie was politycznie z powierzchni Andrychowa. Tak stawiam. Pietras miał chyba podobnie jak wy - pewno też myślał że ma z 10 wrogów politycznych i niewdzięczników a reszta go kocha. Skończycie jak on tylko wcześniej.

Maksymilian, 19.01.2012 11:56

Panie lukas radni PO mogą współpracować z ugrupowaniem Żaka. Ale część decyzji podjętych dzięki poparciu PO budzi duże kontrowersje i wcześniej czy póżniej dojdziecie do tej samej oceny co ja. Pozdrawiam

diter, 19.01.2012 11:44

Moi drodzy ! Niech zatrudnią jeszcze kilku genialnych kierowników i możecie się wszyscy bardzo zdziwić jak to moze szybko nastąpić (nowa kampania wyborcza) !!!!

Maksymilian, 19.01.2012 09:23

Panie Matt myli się pan,,jak się wydaje na kampanię wyborczą kilkaset złotych to uważam że to była zabawa.Jest możliwe,że wkrótce pobawię się znowu.

Zibi33, 19.01.2012 08:23

wojtas no zatem wszystko w temacie :)

xpek, 19.01.2012 08:23

dobre, dobre. ;) Zabawnie jest w tym mieście

wojtas, 19.01.2012 00:34

http://img96.imageshack.us/img96/4875/fbpanic.jpg NadSołtys Żydek czuwa, czyli postępująca paranoja w andrychowskiej platformie :)

Matt, 18.01.2012 23:21

Panie Maksymilianie, a czy to nie jest prawda, że to Pan poniósł śmierć polityczną? Ani jako burmistrza Pana nie wybrali, ani radnego... Czyżby koniec? Pozdrawiam

Maksymilian, 18.01.2012 19:04

Tak Panie lukas to jest prawda.Po wyborach wbrew ustaleniom KW Bezpartyjni Gminy Andrychów postanowił iść własną drogą. O przyczyny tego postępowania należy zapytać jego.Jak Pan widzi są ludzie i ludziska. Pozdrawiam

lukas, 18.01.2012 11:57

Panie Maksymilianie, ale z tego co pamiętam radny z Pana komitetu też jest w tej koalicji. A co z nim? On może współpracować z Żakiem, a radni PO nie?

Maksymilian, 18.01.2012 11:53

Szanowni Radni z PO ponawiam propozycję abyście zerwali koalicję z ugrupowaniem Żaka.Jeżeli tego nie zrobicie to czeka Was śmierć polityczna.Nie firmujcie zła.

roko, 17.01.2012 22:52

Polityka jak to ktoś kiedyś powiedział jest to nurkowanie w szambie w naszym mieście doskonale to widać chociaż na szczeblu lokalnym

corleone, 17.01.2012 22:45

ha ha ha ha przecież ci Radni z PEŁO są ubezwłasnowolnieni to widać na sesjach i podczas głosowań. Podam prosty przykład jeden radny PO w proteście że bilety MPK są za drogie ostro oponował , zabrał nawet w tej sprawie głos podczas sesji i złożył interpelacje ,, że się z tym nie zgadza\'\' i tyle. No brawo!! pomyśleli wszyscy taki radny to skarb w końcu ktoś myśli o swoich wyborcach i ich portfelach i jakież było ich zdziwienie gdy podczas głosowania na następnej sesji tenże sam radny głosował za podwyżkami biletów a w kuluarach pytany co się stało i dlaczego zmienił zdanie powiedział że tak trzeba było.... Jak myślicie co się stało przez ten miesiąc co takiego wpłynęło na radnego PO że tak diametralnie zmienił zdanie ja mogę się domyślać ale fakt jest jeden gdyby głosował inaczej to na darmowe żarcie do gospodyń wiejskich tzw Stoły wigilijne lub Wielkanocne i o miejscu przy stole z samymi tuzami Andrychowskiej prosperity mógłby zapomnieć, co oznaczało by że jest w opozycji a wtedy musieli by go wymeldować z gminy .. Czy wiecie co to za radny z list PO? dla ułatwienia dodam że nie jest to Maciek ....

wojtek75, 17.01.2012 22:24

longin - nie wierzę w to co powiedzieli ci znajomi. Uważam że Maciek popełnia duży błąd popierając ekipę rządzącą obecnie gminą: burmistrz ze Zgierza, jedna wice skąś tam, drugi wice z Gliwic, skarbnik z Bielska białej. Ale w to że Maciek popiera donosicielstwo nie uwierzę bez twardych dowodów. Kto doniósł wiemy - widać na filmie na itvwadowice. To jest pewne - mąż radnej z listy żaka. Jestem przekonany że sprawa jest atakiem na opozycję. Ale nie wierzę że radni z PO - jakby nie było Andrychowianie od urodzenia brali w tym udział. myślę że czas żeby wszyscy radni pokazali że w Andrychowie nie toleruje się rządów obsesji (nawet jeśli jest to obsesja na punkcie pietrasa), donosicielstwa, plotek. Jak się nie podoba że trzeba pokazać pracą że jest się dobrym, to zawsze można zrezygnować z rządów - proste nie????

alik, 17.01.2012 22:20

@longin Jak to prawda że Maciek podał taką fałszywą informacje Żydkowi to dużo traci w moich oczach.... a tak na marginesie to Maciek mieszka właśnie u zony hehehe

longin, 17.01.2012 22:03

Z informacji uzyskanych od znajomych przeraża mnie fakt , że podobno to wyżelowany Maciek sprzedał informację o tym że radny Małecki śpi u żony naszemu wspaniałemu detektywowi z Roczyn. A gdzie śpi lokaty Maciuś? Może też u żony?

alik, 17.01.2012 20:33

Dzisiaj w Radiu Kraków Małecki opowiadał o całej sytuacji jak Go chcą wymeldować z mieszkania w Andrychowie i jeszcze dodał że Zdzisiek się rozchorował i jest na L4.......

corleone, 17.01.2012 20:33

To ty wojtek75 się zapytaj tego Macka o czym z Żydkiem na ostatniej Sesji Rady Miejskiej rozmawiał . Jestem skłonny przypuszczać że tenże Maciek wiedział co się święci ale kolegi swojego z którym sztandar Gminy nosił nie raczył poinformować ,. To samo było z kierownikiem Wydziału Edukacji wszyscy wiedzieli co się święci a na zewnątrz łgali jak nikt nawet Maciek zapewniał że nic nie wie i nic temu panu nie grozi . Tak też popieram nie atakujmy się na wzajem zgoda ale takie zachowanie i metody uprawiania polityki należy tępić i głośno o nich mówić nie ważne czy to Maciek, Krzysiek ,Zbyszek czy Janek należy i już ...Na koniec delikatnie stwierdzam że patrząc na to wszystko co się dzieje w Mieście można powiedzieć że Burmistrz Żak wszedł w Buty Pietrasa a to wiemy doskonale do czego prowadzi....

wojtek75, 17.01.2012 20:20

corleone - wyluzuj. to ze Maciek jest na zdjęciu z Roczyn z zebranie nie znaczy że wspiera sołtysa Roczyn w tym co teraz zrobił. To zebranie było zanim dowiedzieliśmy się czym zajął się sołtys Roczyn, mąż radnej z listy żaka.\\ apeluję żebyśmy my Andrychowianie nie atakowali siebie nawzajem a raczej zrobili tak żeby już nigdy naszą gminą nie rządzili obcy - nie Andrychowianie. i żeby w przyszłości nigdy w tej gminie nie rządzono z pomocą plotek i donosów.

corleone, 17.01.2012 20:11

No i proszę nawet Radny Kobielus (P.O) z Osiedla wspierał Żydka Władysława w Roczynach ..Pieknie ubrany wyżelowany goguś to się dopiero wpisał w układ Andrychowsko -Wadowickiego układu ... A widać tam również w pierwszym rzędzie jak Żydek wznosi vałki do góry pana Wisława od słynnej sprawy Andrychowskich kaczek , taki uśmiechnięty i chyba klaszcze ,jeszcze w tedy bidula ufał i pewnikiem wierzył że dzięki temu że wspiera i tam jest nic mu nie grozi. to się chłopina pomylił dopiero. Jednym słowem na fotkach Platforma Obywatelska w składzie Kobielus Babski kompel ich z magistratu Żak Tomasz radny Powiatowy Smyrak Stefan z Roczyn co to za Żaka z liczbą głosów coś ponad 313 dostał mandat..no i oczywiście były członek PZPR były naczelnik gminy Andrychów w latach Stanu Wojennego radny Powiatowy były na szczęście wicestarosta a obecnie członek PSL Zbigniew Janosz ot cała śmietanka pozazdrościć pozazdrościć kto na to jeszcze daje się nabrać kto na ten beton jeszcze głosuje wstyd po prostu wstyd .............

bibi, 17.01.2012 19:10

Z całej tej sprawy jasno i wyraźnie widać jakim człowiekiem jest sołtys Roczyn i jakimi metodami się posługuje , też zadaje pytanie gdzie są ludzie którzy zaufali takiemu „człowiekowi” . http://roczyny.pl/?itemid=535

martin, 17.01.2012 18:58

w sumie to współczuję temu sołtysowi Władysławowi co złożył doniesienie. nie wiem co chciał osiągnąć ale a) teraz znów wszyscy mówią o tym że został skazany za składanie nieprawdziwych zeznań. a może chciał by żeby ludzie zapomnieli o tym? b) nie sądzę żeby w ogóle jeszcze zaistniał w polityce - nie wierze że ktoś będzie go chciał wziąć na listy. chyba już zawsze z listy burmistrza żaka będzie musiała startować jego żona zamiast niego:) c) już zawsze zostanie w pamięci jako .... Obejrzałem ten filmik - popatrzcie na te dokumenty co są na filmie na początku i przypatrzcie się kiedy pan Władysław złożył doniesienie. to dopiero szok jak ludzie rozpoczynają nowy rok. niestety nie uwierzę że to nie było działanie polityczne. Żona radna z listy burmistrza żaka, mąż składa doniesienie na radnego opozycji. to jak oceniam prace radnego Małeckiego nie ma znaczenia. Musimy walczyć z donosicielstwem, czepianiem się albo zastraszaniem politycznych przeciwników władzy. bez znaczenia kto rządzi czy na przykład wiecznie uśmiechnięty Tomek czy smutny Janek.

roko, 17.01.2012 18:42

Gdzie są teraz obrońcy sołtysa z przed referendum? niesłusznie skazany? może? teraz wiadomo kim jest zwykły kapuś żenada

wojtek75, 17.01.2012 18:18

widziałem, nie ze wszystkim zgadzam się. ale jedno jest dla mnie pewne. musimy bronić się przed donosicielami i niszczeniem przeciwników politycznych. Jedna rzecz - na stronce nowinek co mają fatalny wynik finansowy czytam w tej sprawie - \"Jeden z mieszkańców Gminy Andrychów (zastrzegł sobie publikacje nazwiska) złożył do burmistrza doniesienie, że pan Malecki faktycznie nie mieszka pod swym andrychowskim adresem\" a na filmie z konferencji widać jak na dłoni kto złożył doniesienie. Niestety informacja corleone i leskowa potwierdziła się. Wielki szok.

leskow, 17.01.2012 18:10

Polecam relację wideo z konferencji Małeckiego na http://www.itvwadowice.pl

roko, 17.01.2012 15:30

sb ormo i donosiciele mają sie wtym mieście dobrze inni też tropią pana Janka pod mostem

Tomek44, 17.01.2012 15:00

Mądrych np. jak Chruszcz, prawda Maksymilianie?

Maksymilian, 17.01.2012 14:40

Jeżeli głosuje się na esbecję to się ma to co jest.W materiałach KW Bezpartyjni Gminy Andrychów Wyborcy pośrednio otrzymali informację kogo reprezentuje Żak.Postkomuna to niedorajdy,ich celem było przejęcie majątku państwa.Zrobili to w większości wbrew istniejącemu prawu,nie było by tragedii gdyby potrafili tym majątkiem zarządzać.Apeluję do radnych PO którzy utworzyli koalicję z esbecją o jej opuszczenie.Mam również nadzieję że ta decyzja skłoni Żaka do dymisji.W Gminie Andrychów jest wielu mądrych ludzi którzy przynajmniej spróbują odwrócić istniejącą sytuację.

leskow, 17.01.2012 13:17

Wstyd dla Roczyn. Sołtys z wyrokiem za składanie fałszywych zeznań donosi na rodowitego andrychowianina! Hańba! A burmistrz Żak jak piszą na www. wadowice24.pl "Tomasz Żak rozkłada ręce i twierdzi, że z całym zamieszaniem nie ma nic wspólnego\". Nie zauważył że żona sołtysa jest radną miejską z jego ugrupowania.

Donald77, 17.01.2012 11:13

Jeśli to prawda co tutaj piszecie, a wszystko wskazuje że właśnie tak jest to: - po pierwsze musimy jako mieszkańcy gminy wstawić się za radnym Małeckim. - po drugie musimy coś z tym nowym sposobem rządzenia zrobić, - po trzecie UW czy Pan Burmistrz winien wydać oficjalne oświadczenie czy to o czym się tu pisze to pomówienia pod adresem władzy czy prawda, jeśli to drugie to ......... \"Boże miej nas w swojej opiece\"

Zibi33, 17.01.2012 10:10

kamil chłopczyku nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia cyt.\"Kiedy Pieras był burmistrzem Małecki siedział cicho, a dopiero ostatnio strasznie się uaktywnił\". Jak nie rozumiesz tej subtelnej różnicy że w poprzedniej radzie radny Małecki był w większości a pan Pietras jako burmistrz wykonywał postanowienia rady to się nie kompromituj kiepskimi wywodami.

polonistka, 17.01.2012 02:53

Z tego co wiem kamil do matury ma jeszcze trzy i pół roku !!! Poczekamy zobaczymy może nas jesczec zaskoczy jakimś nowym słowem.

diter, 17.01.2012 02:25

O kamil ! widzę, że dzisiaj na polskim poznałeś nowe słowo \"sterowany\". Dobrze by było jakbyś je wykorzystał pisząc maturę (jeżeli oczywiście cię dopuszczą) !

kamil, 17.01.2012 01:19

co racja to racja. Wg mnie Małecki jest sterowany z tylnego siedzenia przez Pietrasa i Kubienia. Kiedy Pieras był burmistrzem Małecki siedział cicho, a dopiero ostatnio strasznie się uaktywnił, a na początku nie wiedział nawet co skrót IPN oznacza. Inspekcja od czego że niby? ;)

wojtek75, 17.01.2012 00:57

Że co? Na radnego Małeckiego doniósł gość którego żona jest radną od żaka, gość skazany przez sąd za nieprawdziwe zeznania??? Jak to prawda co piszecie to podwójny skandal. Jest gorzej niż myślałem. Wernix - powoli wszystko układa się w całość. Odpowiadając na twój konkurs - strzelam - opinie prawną "donosicielowi" jak piszą o nim dziennikarze napisała kancelaria prawna kolegi żaka??? Strzelam ale jako mieszkaniec żądam odpowiedzi czy mam rację czy nie. tomek44 - sprawa jest prosta jak drut. W kampanii nikt teczek nie mógł wyciągnąć bo IPN przyjrzał się żakowi jak został burmistrzem. Tak nakazuje im prawo i tyle. A to czy radny Małecki jest dobrym radnym czy nie - ocenią wyborcy za 3 lata. Ja uważam że mógł by być lepszym. Ale to nie powód by walczyć z nim SBckimi metodami.

wernix, 17.01.2012 00:03

Jaki Pan taki kram :) A swoją drogą Panie Tomku, Władysław \"My mieszkańcy Andrychowa\" Żydek to pepla straszna, nie nadaje sie do tajnej roboty. W gronie zaufanych (chyba nie dokońca, skoro przysłowiowa ulica już o tym mówi) opowaidał, która kancelaria mu tą opinię pisała. I tu konkurs dla internautów: zgadnijcie która?

Tomek44, 16.01.2012 23:56

Odnośnie tych teczek powiem Wam jedno. Walka na wyborach była bardzo ostra. Pietras vs Żak to była walka jakiej dawno Andrychów nie widział. Gdyby tydzień (tydzień!!!!) przed pierwszą bądź drugą turą wyszła \"afera teczkowa\" - to Żak miał przegrane wybory na MILION procent. Dlaczego wtedy nikt nie wykorzystał tego faktu? Przecież to dawało Pietrasowi 100% wygraną w wyborach. Dlaczego? Bo może wtedy \"jeszcze\" tych teczek nie było? To tylko moje przypuszczenia. A Małecki? Interpelował w czyjej sprawie? Pytania co sesję o to samo? Macie nagrania z 12 miesięcy wstecz - znajdźcie mi jedną jego porządną wypowiedź.

jonny, 16.01.2012 23:15

Może jeszcze pozbawicie władzy Wójta Grzyba bo też mieszka w Roczynach a nie w Iwanowicach!!!!!! To jest zastępczy temat do kryzysu w gminie!!!! - BDI nie będzie - Most tylko jeden - markety powstają - podatek największy - woda najdroższa A Urząd zajmuje się [ciach!]!!!!!!!!!

maniek, 16.01.2012 23:11

corleone napisał \"Ten który donosił na Małeckiego do Urzędu to Władysław Żydek Sołtys Roczyn ... \" Zaraz zaraz....... z tego co kiedyś pisali na mamnewsa Władysław - sołtys Roczyn został skazany prawomocnym wyrokiem sądowym. Sądy dwóch instancji uznały go winnym składania nieprawdziwych zeznań. Dlatego choćby chciał nie mógł zostać radnym. Za to radną z listy żaka została jego żona. I to ten gość doniósł na radnego Małeckiego? I urząd kierowany przez żaka wszczął postępowanie wobec radnego z powodu tego co napisał do nich gość skazany za nieprawdziwe zeznania??? Dla mnie to jakaś kpina. Albo macie rację i to nie kpina ale SBcka metoda walki z opozycją?

Zibi33, 16.01.2012 22:37

A ja cały czas powtarzałem wybierać rodowitych andrychowian a nie jakieś przybłędy a że naród andrychowski ciemny i wolał czytać jakieś "nieoficjalne strony burmistrza andrychowa" typowo UB-ckie metody stosowane w kampanii samorządowej do tego kredyt zaufanie dostają ludzie z wyrokami sądowymi to nie ma co się dziwić że syf coraz większy. Mam nadzieję że pan Zbigniew będzie robił swoje i nie da się tej UB-ckiej machinie. Zastanawiam się jak na to zareagują ludzie z koalicji których do niedawna uznawałem za przyzwoitych mam taką nadzieję że przestaną popierać tę bandę popaprańców

roko, 16.01.2012 21:38

A tak sołtysa bronili przed wyborami nie ważne że skazany prawomocnym wyrokiem sądu jeśli to prawda że doniósł to dziękuję za takiego sołtysa wstyd dla Roczyn chyba że to kolega ZDZISŁAWA z dawnych czasów

corleone, 16.01.2012 21:05

Ten który donosił na Małeckiego do Urzędu to Władysław Żydek Sołtys Roczyn ... Dane zgodne z dokumentami ujawniony mi przez Urząd Miejski w Andrychowie ....

igor5, 16.01.2012 20:48

z Kubieniem i Penkalą wstydziłbym się pokazać...obciach absolutny !!!...a z drugiej strony turbo Zdzisław pokazał,że nie zapomniał metod jakich go nauczyła pewna służba...typowa polska obora...

mega, 16.01.2012 20:13

no tak te dwa p,,,,sy na pewno Panu pomogą ofermy i nieudacznicy niech Pan lepiej sam dba o swoje logo z nimi osiągnie się tyle co wybitny Jasiu

maly, 16.01.2012 19:27

Ludzie nie przesadzajcie! Przecież to jest wszystko pic na wodę fotomontaż. Jeden gość który był gnębiony postanowił złożyć wniosek aby gnębili kogoś innego. Nic z tego nie będzie. Pół miasta potwierdzi że Małecki jest związany z Andrychowem i to mieszka

Matt, 16.01.2012 19:13

Brawo! Postawa godna pochwały! TW \"Zdzisław\" jak widać wraca w epokę socjalizmu...

krisu78, 16.01.2012 18:35

brawo radny Małecki. Dobrze że nie dał się pan zastraszyć. ciekawi mnie jedno - czy poznamy nazwisko człowieka który jak go nazwano w jednej z gazet jest donosicielem na radnego. chyba mamy prawo? bo w tym artykule w wiadomościach mamy anonima który donosi na radnego i opinię prawną nie wiadomo przez kogo podpisaną. kolejna pała dla żakolandii. Według mnie są dwa razy "lepsi" i szybsi w hodowaniu męczenników swoich rządów niż pietras.

wojtek75, 13.01.2012 10:21

@leskow - nowinki i urząd który daje na nie kasę to niech zajmą się nie radnym Małeckim ale właśnie nowinkami. Z tego co czytam za żaka mają o wiele gorszy wynik finansowy. "w 2011 roku – pierwszym żaka do nowin i radyjka musieliśmy dołożyć jako podatnicy około 132 tysiące!!! To o 64 tysiące więcej niż za pietrasa w 2010 roku!!" Panie radny Małecki niech się pan nie da zastraszyć! przy tej nieudolności, obsesjach - jak napisał mnms - " przyjdzie kryska na Zdziska..." ps. - corleone wpis - 2012-01-12 12:46:06 - naprawdę nie atakujmy siebie. ci radni przynajmniej są z Andrychowa. i zależy im na tym mieście.

alik, 13.01.2012 10:12

@longin Wybieram odpowiedz 2) z lalką :))))))

Romeo, 12.01.2012 21:02

PiSmaki juz tak mają,to nie pierwszy radny który mieszka poza naszą gminą.

igor5, 12.01.2012 20:24

longin - wydaje mi się,że Zdzisław śpi ze sponsorami...w ostateczności z ich żonami...w końcu i tak wszystko zostanie w rodzinie...

leskow, 12.01.2012 19:33

O dziwo nawet Nowiny o tym piszą. O kłopotach burmistrza z IPN nie było żadnego artykułu, a o Małeckim jest i to od razu. Oczywiście na temat \"uprzejnie donoszącego\" nie ma ani słowa. Może ktoś wie, kim jest jest ten kapuś? Nagroda dla informatora - dożywotnia prenumerata Nowin. Niech ma.

mnms, 12.01.2012 19:12

Widzę, że przeciw radnemu Małeckiemu stosują metody rodem z komuny, ale przyjdzie kryska na Zdziska...

mnms, 12.01.2012 19:09

yeti1 -> żenująca ta Twoja wypowiedź

longin, 12.01.2012 18:27

Proponuję aby pan Małecki udostępnił mieszkanie naszemu słońcu SB ( oczywiście to skrót od sympatyczny burmiś) bo biedaczek nie ma swojego domku i musi wynajmować. A to drogo strasznie. A tak mało zarabia bo tyle co Pietras. Ogłaszam konkurs dla internautów. Proszę odpowiedzieć na pytanie z kim śpi nasz chłopiec z plakatu 1) z misiem 2) z lalką 3) sam 4) inne

yeti1, 12.01.2012 17:49

To gość jest ustawiony. Mieszkanie w Andrychowie, dom w Barwałdzie. Tak to można sobie żyć

Zibi33, 12.01.2012 17:10

Coraz większe dno \"na mam newsa\" jakoś nie trudno mi się domyślać jaka ręka karmi tą redakcję a raczej pseudo redakcję. Gów...... większe niż w fakcie

kamil, 12.01.2012 16:03

Nie odnoszę się do treści art. powyżej, ale mam pytanie: cóż takiego ten radny Małecki zrobił, że jestem taki wspaniały, bo w sumie nie wiem. Przy Pietrasie jakoś siedział cichu. Teraz go PIS wystawia na pierwszy front zapytań i interpelacji. Pietras ostatnio siedzi cicho bo ma zły Pijar. Ktoś musi gadać. To gada czasami bezsensu Kubień i Malecki.

krisu78, 12.01.2012 16:02

julka nie znam gościa ale też wiem że radny Małecki jest rodowitym Andrychowianinem. w odróżnieniu od żaka i jego "dworu" Sam Żak spod Łodzi, przyjechał do Andrychowa jako dorosły człowiek, potem 12 lat pracował w Oświęcimiu. Myślicie że codziennie wracał na noc do Andrychowa? Wiceburmistrz Adamek - skąś tam, jeśli dobrze pamiętam oświadczenie majatkowe jest właścicielką czy współwłaścicielką nieruchomości w Józefowie pod Warszawą Wiceburmistrz Partyka - urodzony i wykształcony w Gliwicach Skarbnik - pani Lach z Bielska białej. Te zarzuty pod adresem Andrychowianina radnego Małeckiego są śmiechu warte. Zwłaszcza jeśli to prawda co pisze "corleone" odnośnie ludzi którzy wspierają żaka. Im jakoś nikt nie zagląda do chałp.

Donald77, 12.01.2012 15:56

Radny Pan Małecki to jeden z lepszych lokalnych Rajców, niestety bardzo niewygodny dla nowej władzy.

Julka, 12.01.2012 15:28

Radny Zbigniew Małecki, jak ktoś już tu zauważył jest radnym od 8 lat i wyborcy co na Niego głosowali, dobrze Go znają ,że bardzo walczy o sprawy dla Andrychowa bo tu się urodził, tu wychowywał tu mieszka a co to kogo obchodzi ,gdzie ma jego żona jakiś dom. Tu chodzi o Nasze miasto Andrychów, a On dla Andrychowa wywalczył dużo pozytywnych spraw i nadal z tego co się słyszy na sesji tak jest. Jest przykładnym obywatelem i bardzo uczciwym to ludzie nie trze piajcie się takich ludzi i takich bzdur gdzie mieszka, są ważniejsze sprawy do poruszania.Pozdrawiam

alik, 12.01.2012 14:14

@xpek Ale ja nie pisze o żadnym powrocie tylko o sprawie Zbyszka Małeckiego :) Trzeba czytać ze zrozumieniem ot taka mała dygresja...

xpek, 12.01.2012 14:06

Ty alik jestem przedstawicielem poprzedniego burmistrza JP, którego powrotu mało kto chce

alik, 12.01.2012 14:04

Jakoś dziwnie sprawa wyszła po ostatniej sesji gdzie Zbyszek Małecki dociekliwie pytał Zdziśka o trudne sprawy!

xpek, 12.01.2012 14:00

A skąd wy wiecie kto to złożył, że tak oskarżacie? Może to jakiś prawy obywatel zatroskany o dobro swojej małej ojczyzny, który ma obawy czy radny należycie wypełnia powierzone mu przez wyborców obowiązki i czy mandat swój sprawuje w oparciu o obowiązujące obecnie przepisy

igor5, 12.01.2012 13:53

Panie Zdzisławie,czy naprawdę jest Pan tak ciemny,że sam sobie strzela w piętę???...a PRAWDA i tak wypłynie...

corleone, 12.01.2012 13:46

Radny Małecki to facet który jako jeden z nielicznych przypomina Panu Burmistrzowi Żakowi o jego kontaktach z SB i o tym że według danych z IPN złożył fałszywe oświadczenie lustracyjne . Widać teraz jak stary układ próbuje dokonać zemsty na Radnym Małeckim BRAWO drodzy państwo typowe zachowanie dla pokolenia Gomułki, Gierka ,Jaruzela. Radny Małecki zasiada w Radzie Miejskiej już 8 lat i jak nikt inny dba o dobro mieszkańców Miasta Andrychowa. Ciekawie to wszystko wygląda bo przecież ta sprawa dotyczy nie tylko Radnego Małeckiego ale kilku innych rajców również, np: Radny Krzysztof Tomiak (PO) zameldowany jest na terenie gminy Andrychów ale całymi dniami przebywa poza jego granicami i nie dość że poza granicami gminy to poza granicami województwa .Tam spędzając większość czasu za dnia albo i cały dzień, do Andrychowa wraca tylko po to aby się wyspać w swoim łóżku ,w takiej sytuacji jak że ten Radny spełnia swoje obowiązki wobec mieszkańców Andrychowa? skoro na jego terenie spędza tylko noce ... To samo a może i lepiej dotyczyło Radnego Powiatowego Sebastiana Ramendy z Andrychowa który to przez kilka lat przebywał i mieszkał na terenie Krakowa jako Prezes PKS Kraków a do Andrychowa wracał tylko na niedziele i to nie każdą .Oczywiście wobec tych panów konsekwencji się nie wyciąga ich mandaty są niezagrożone a oni sami cieszą się ugruntowana pozycja w samorządzie Andrychowsko-Wadowickiego układu... Można jeszcze na koniec przypomnieć podobna sytuację Radnego Jana Sordyla który w swojej historii w Radzie Miasta Andrychowa obleciał już wszystkie koalicje od Woźniaka gdzie był jego komplem najbliższym potem Pietrasa gdzie wsławił się inwigilacja przeciwników Jedynego słusznego J. P (słońca wszystkich słońc) no a teraz pomny doświadczeń kolejnemu Burmistrzowi wchodzi w d..... może tylko po to aby nikt nie zapytał dlaczego mieszka w Bulowicach a Rajcuje w Andrychowie ..... Zbyszek trzymaj się jesteśmy z Tobą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

corleone, 12.01.2012 13:29

Pisze że komentarz został dodany a jago nie widzę no to gdzie został dodany do wglądu do magistratu ? jako tajne przez poufne .. gratulacje

czekfra, 12.01.2012 13:12

Jeśli radny Małecki tylko pomieszkuje w Barwałdzie, a na stałe zameldowany jest w Andrychowie, to cała żakolandia może go pocałować w ...... Jeśli nie, to radny ma kłopot

leskow, 12.01.2012 13:07

W Wiadomościach Powiatowych dziennikarz pisze, że \"złozono wniosek do burmistrza o sprawdzenie czy radny Małecki podał prawdę o miesjcu zamieszkania\". Kto złożył? Tego się z artykułu nie dowiemy. Brawo. Donosy, kapowanie, niszczenie niewygodnych ludzi i zastraszanie. Taki mamy Andrychów.

longin, 12.01.2012 13:02

Czyżby Zdzisek uruchomił swoich kolesiów ze służby.Zastraszanie,, śledzenie, przesłuchiwania to metody znane z czasów młodości TW. To przypomina Białoruś i zaczyna być bardzo niebezpieczne. Obcy , którzy dorwali się do władzy pokazują gdzie mają Andrychowian. Nie są istotne sprawy gminy tylko tematy zastępcze. Pytanie. Kto dłuzej mieszka w Andrychowie? Radny Małecki czy: Adamkowa ,TW Zdzisek, Partyka, Wasztyl, Jolka Parasolka Lach, informatyk z Wadowic i jeszcze paru? . Poszukajcie sobie władzo innych jeleni a nie Andrychowian. Spadochroniarzom mówimy nie.

lukas, 12.01.2012 12:59

temu, który pisze na niego donosy ;)

czekfra, 12.01.2012 12:42

Jeśli radny Małecki tylko pomieszkuje w Barwałdzie, a na stałe zameldowany jest w Andrychowie, to cała żakolandia może go pocałować w ...... Jeśli nie, to radny ma kłopot

alik, 12.01.2012 12:28

Oj komuś wyraźnie nie pasuje radny Małecki... Ciekawe komu???

Matt, 12.01.2012 12:24

To jeszcze powinni go na Sybir wysłać... Panie Żak, prosimy o wyjaśnienia, dlaczego Andrychów zamiast oszczędzać wydaje krocie na administracje i Nowiny. Miały być oszczędności, a nie dziesięciu doradców znających się na rządzeniu gminą tak jak ja na balecie, zatrudnianie znajomych, ukartowane przetargi itp... Czyżby wielki krytyk Pietrasa obecnie stawał się gorszy od niego? Czyżby burmistrz spoczął na laurach? Przed wyborami spotkania z mieszkańcami co chwila, aktywność w Internecie, a teraz? Dwa spotkania na rok, brak strony, brak zaangażowania się w jakiekolwiek czaty... Coś mi się wydaje, że nie tędy droga panie burmistrzu...

maniek, 12.01.2012 12:02

Rady \"Zdziwiony jest, że w ostatnim czasie podobno ktoś z urzędu odpytuje jego sąsiadów, czy rzeczywiście mieszka na osiedlu w Andrychowie\" - jeśli to prawda to według mnie SBcka metoda walki z gościem który śmie pytać żakolandię na przykład o zarobki \"dworu\" żaka. Może by tak żakolandia zamiast opozycją zajęła się ograniczeniem własnych wydatków na przykład na \"urzędową propagandę\" \"w 2011 roku – pierwszym żaka do nowin i radyjka musieliśmy dołożyć jako podatnicy około 132 tysiące!!! To o 64 tysiące więcej niż za pietrasa w 2010 roku!! W nagrodę za te 64 tysięcy więcej do tyłu niż za pietrasa przyjęli do nowin kolejnego gościa na etat w tym roku\"

westwi78, 12.01.2012 11:52

Oj widze że ktoś czerpie inspiracje z ościennej gminy: http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/164755,wieprz-wojt-chce-sie-pozbyc-radnego-wiec-zamierza-go,id,t.html Tam się udało niestety zastosować ubecką metodę pozbywania się niewygodnych ludzi. Ciekawe czy tutaj też się uda?