reklama
reklama

Telewizja nagrywała o karetkach

Wiadomości, 31.01.2014 11:00, (red)
Co dalej z karetkami pogotowia ratunkowego w Andrychowie? W piątek materiał w tej sprawie nagrywała telewizja.
Telewizja nagrywała o karetkach

Przypomnijmy, urząd wojewódzki w Krakowie planuje wprowadzić zmiany w ilości karetek pogotowia ratunkowego. Stracić ma na tym Andrychów, gdzie – jak wyliczono – karetki  podobno rzadko wyjeżdżają do akcji. Pierwotnie planowano, że zlikwidowana zostanie jedna z dwóch karetek. Według obecnych planów, ograniczone zostaną nocne dużury.


W porze nocnej (w godz. 19-7 rano) w Andrychowie pozostanie tylko jeden zespół ratownictwa medycznego bez lekarza, czyli jedna karetka. W dzień dyżur pełnić będa dwa zespoły (w tym jeden z lekarzem). Te zmiany mają być wprowadzone od kwietnia. Jeśli w nocy potrzebna będzie dodatkowa karetka – przyjedzie z Kęt lub z Wadowic (o ile będą wolne).


Póki co starania samorządowców, aby władze wojewodzkie wycofały się z wprowadzenia ograniczeń nie przynoszą efektów.

 

Tematem zainteresowała się Telewizja Kraków. W piątek (31.01) ekipa z Krakowa nagrywała w Andrychowie materiał.

 

O potrzebie utrzymania obu karetk w Andrychowie mówili wójt Wieprza Małgorzata Chrapek i burmistrz Andrychowa Tomasz Żak, a także mieszkańcy. TVP Kraków była również w Roczynach, u jednej z mieszkanek, która w zeszłym roku została ukąszona przez żmiję i zespół ratownictwa medycznego z Andrychowa udzielił jej bardzo szybkiej pomocy.

 

ZOBACZ: galeria zdjęć

 

AKTUALIZACJA: 2014-01-31

reklama
News will be here

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

ogi33, 03.02.2014 16:14

@budyn77 i w końcu samorząd ma szanse być samorządem !

budyn77, 03.02.2014 13:27

Dobrze że już niedługo wybory. Mieszkańcy wybierać będą radnych w jednomandatowych okręgach wyborczych, przy zastosowaniu zasady większości względnej. Dzięki temu do Rady nie wejdą już \"przypadkowi\" radni-bezradni... :)

ogi33, 03.02.2014 12:46

kto poza MN informował o kręceniu reportażu ? czy Żak i ekipa wykorzystała swoje \"płatne tablice\" ? czy Żak i ekipa wykorzystała NowinyA ? czy Żak i ekipa zorganizowała podpisywanie petycji przez mieszkańców do wojewody ? czy Żak i ekipa podjęła rezolucje na sesji RM ? NIE MIELI CZASU BO BYLI ZAHAROWANI PO ŁOKCIE ;) kto cudownie ozdrowiał by wystąpić przed kamerą ? kto próbuje poprawić swój wizerunek po wpadce z bezprawnym zarabianiem na Gminie i nepotyzmem? GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF i SZAMBO W MIEŚCIE !

korbaty, 03.02.2014 11:46

nietakszybko - przyhamuj, zwolnij, nie tak szybko, pisuarze, bo kłamiesz! ........................................... Przytaczanie słów wyrwanych z kontekstu całej wypowiedzi i w dodatku ich przekręcanie, to wasza specjalność, jełopozycjo. .............................................. Nic mnie w tej jełopozycji nie zdziwi, no chyba żebyście nagle zmądrzeli oraz przestali kłamać i judzić. ................................................ Wtedy nawet uwierzę w cuda! he, he. ....................................... ogi33mm - co z tymi faktami, kłamco?

nietakszybko, 03.02.2014 09:22

piano: "Co do radnego Macieja to powiem tylko tyle, o swoje miejsce pracy walczy jak lew, jednak jeśli chodzi o mieszkańców Andrychowa ma to w d...." 1. nie wiem czy aż tak ostro. ale od dawna wygląda jakby na pierwszym miejscu on, żak a potem dłuuugo nic.ciekawe co ma z tego układu? piano: "Nie wiem kiedy to było kręcone ale podobno burmistrz chory, na sesji nieobecny a dla TV ozdrowiał?" 2. Taki już jest nasz burmiś. Dla TV gotowy na wszystko:) karetka musi być. to mus. ale ze zdjęć mamnewsa wynika że całą akcję żak i kolega potraktowali jak okazję do promowania się. mam nadzieję że dziennikarze widzieli to. ps. korbaty to zdaje sie ten gość co ludzi z internetu NIE wielbiących żaka nazwał dziczą i gnojami? dalej trzyma poziom swojego towarzystwa.

korbaty, 02.02.2014 21:47

ogi33 - to co piszesz, to są wciąż takie same kłamstwa jak dotychczas. ...................... Skoro nadal nie potrafisz uzasadnić swoich zarzutów na temat twojego propagandowego hasła o \"lenistwie Żaka\", to może po prostu zacznij w końcu pisać prawdę. ................... Albo pisz wyłącznie o twojej heteroseksualności, w końcu jesteś demonem seksu, co nie? he, he.... ................................................... Wszystkie kobiety otwierają swe progi zdejmując spódnice i swetry, gdy w miasto wyrusza demon seksu \"ogi 33 ....................milimetry!

budyn77, 02.02.2014 20:59

@Bobek: Nie interesuje się wami – jak będę miał czas i ochotę to może się zainteresuję. :) Nie zajmuje się fotografowaniem „wozów na bombie”. :) Lubię krajobrazy. :) Nie bije piany – dyskutuje sobie luźno jak laik z praktykami. :) Wskaż gdzie mijam się z prawdą? Komu pomagam to moja sprawa, nie będziesz mi wybierał. Nie jestem działaczem „gminno-wiejskim”. Jestem powiatowym. :) Nie mogę się odczepić od was ponieważ jeszcze się nie przyczepiłem. :) Ale jak bardzo chcesz to mogę :) (Niestety mam za mało czasu by zajmować się waszymi problemami w PRM – ale jak jest taka potrzeba to bardzo chętnie) Od organizacji karetki jest wojewoda Jerzy Miller. On też decyduje o miejscu jej stacjonowania. (mam nadzieje że o tym wiedziałeś) Od pomocy mniejszościom narodowym jest OPS i Burmistrz Andrychowa Tomasz Żak. Ty daj szczęście Antarktydzie. Dziękuje za propozycje wyjazdu na wakacje. Niestety mam już inne plany. :) Pozdrów kilkunastu znajomych z którymi rozmawiałeś i przekaż że nie obchodzi mnie ich i twoja opinia. :) PS. Słyszałem że na jesień 2014 planowane jest zlikwidowanie 0.5 ZRM „S” w Andrychowie i zastąpienie go 0.5 ZRM „P” w godz. 7-19. W Krakowie już od 1 kwietnia zmieniają 5 ZRM „S” na „P”.

martinez, 02.02.2014 20:50

to ja tez przypominam pic na wodę fotomontaż. Kraków chce niby zmniejszyć ilość godzin tej karetki. Przecież w Krakowie rządzi PO . w Andrychowie żak z ludźmi z PO. Mam uwierzyć że na kilka miesięcy przed wyborami koledzy z Krakowa chcą zrobić źle kolegom z Andrychowa? Bo wiadomo jakby to odbiło się na notowaniach żaka i jego ludzi. Jakoś nie chce mi się wierzyć. Raczej taka gra żeby jeden z drugim mógł wystąpić w TV jako obrońca karetki. chodzi mi o polityków zwłaszcza tego który we czwartek był zbyt chory by być na sesji a w piątek rano już na tyle zdrowy żeby wystapić przed kamerami telewizji.

HIPEK, 02.02.2014 20:25

PRZYPOMINAM Materiał w TVP KRAKÓW Kronika 3-02-2014r poniedziałek 18.30 lub w internecie po emisji w tv http://www.tvp.pl/krakow/kronika lub tv internetowa na żywo http://plejer.tv/index.php?p=kanal&id=517711e93f317

Bobek, 02.02.2014 19:47

Nie interesuj się już nami. Zajmij się fotografią wozów na bombie. Bicie piany i mijanie się z prawdą to nie sposób na poprawę warunków czegokolwiek. Pomagaj strażakom, policjantom i wszystkim innym, którzy tego chcą. My nie oczekujemy działaczy gminno-wiejskich. Odczep się od nas. Zorganizuj jakąś inną karetkę w jakimś innym miejscu. Daj szczęście Afryce. Pomóż Romom. Jedź do Afganistanu, Syrii... To opinia kilkunastu z nas, z którymi rozmawiałem w ostatnich dniach.

budyn77, 02.02.2014 14:57

Bobek to jakiś człowiek który pracuje w ZRM. Nie oczekuje medali tylko podwyżki płac jak przedstawiciele innych zawodów. (medalu i tak nie dostanie) Wypowiada się na tematy polityczne o których nic nie wie i nie ma zielonego pojęcia. Sprawy społeczne to już dla niego bariera intelektualna. Obraża i pisze oszczerstwa. Odpuść sobie. Dzięki takim pracownikom służby zdrowia jak ty mamy tatką opiekę zdrowotna jaką mamy. Dlaczego tacy praktycy jak ty nie protestujecie jak jest tak źle w PRM? Nic nie robicie żeby było lepiej? Sorry-takich mamy pracowników służby zdrowia. Bobek opluwa jadem każdego kto ma inne zdanie. Taki Bobek nie potrzebuje nowych karetek i lepszego sprzętu. Wystarczy mu stara karetka 9-letnia. Oj przepraszam. W Andrychowie aktualnie nie ma karetki 9-letniej bo padła. W Andrychowie jest teraz karetka 14-letnia. Pół miliona km przebiegu na liczniku. (jest na fotce do artykułu- Fiat Ducato rocznik 2000. Całe województwo zobaczy w tv jaka stara karetka jest w Andrychowie. Wstyd Bobek... Ale Bobek nie chce nowej. Ja proponuje zakup nowej kosztem Nowin Andrychowskich. Kiedyś jeździł karetką Polonezem. Zawsze Andrychów jest wycyckany. Ale Bobek siedzi cicho. Nic nie działa. Pisze prace badawcze. Kocha pacjentów. Wielu jednak go już nie kocha...

Bobek, 02.02.2014 13:50

Budyń 77 to jakiś człowiek marnujący energię na sprawy o, których nie ma zielonego pojęcia. Ja bardzo wiele lat przepracowałem w ZRM mając ku temu odpowiednie kwalifikacje. Robię to na co dzień, napisałem kilka prac badawczych zajmujących się tym tematem jeszcze w murach uczelni. Znam \"pogo\" jak dobrego przyjaciela i jak zły szeląg. Odpuść sobie. Nie oczekujemy obrońców takich jak Ty. Dzięki takim fachowcom PRM jest obecnie w takiej sytuacji w jakiej jest. Liczymy na to, że wreszcie ktoś nas praktyków zapyta czego nam potrzeba. Nie chcemy medali, chcemy szans na godne życie by móc całkowicie poświęcić się naszym ukochanym pacjentom.......

korbaty, 02.02.2014 12:39

bazyl - dziękuję za tą pochwałę, ale daleko mi jeszcze do mistrza skorka! Nie ukrywam, że się staram mu dorównać i obiecuję, że będę się nadal starał, bo jak sam potwierdzasz, efekty są! ............. skorek - słuchaj jak cię błaga lud i wracaj, bo jełopozycja (to właśnie jedno z licznych świetnych skorka określeń cytowanych przez ludzi ) żyć bez ciebie nie może!

ogi33, 02.02.2014 11:50

@leskow @martinez To mało prawdopodobne, po prostu szuka się KASY, a cała ta banda pseudo-liberałów łupi nas jak może (patrz link @igora , ostatni skok na Lasy Państwowe itd ) inna rzecz, że redakcja Kroniki nie ukrywa sowich sympatii politycznych, wiec jeśli juz to ich inicjatywa na ten OZDROWIEŃCZY WYSTĘP ! zdecydowanie ważniejszym jest kto poza MN informował o kręceniu reportażu ? czy Żak i ekipa wykorzystała swoje "płatne tablice" ? czy Żak i ekipa wykorzystała NowinyA ? czy Żak i ekipa zorganizowała podpisywanie petycji przez mieszkańców do wojewody ? czy Żak i ekipa podjęła rezolucje na sesji RM ? czy Żak i ekipa rządzi w tej gminie ? Haloooooo jest tu kto ? kto cudownie ozdrowiał by wystąpić przed kamerą ? kto próbuje poprawić swój wizerunek po wpadce z bezprawnym zarabianiem na Gminie i nepotyzmem? ŻENADA DO SZEŚCIANU ! !

leskow, 02.02.2014 11:38

MARTINEZ MA RACJĘ: \"pic na wodę fotomontaż z jeszcze jednego powodu. Kraków chce niby zmniejszyć ilość godzin tej karetki. Przecież w Krakowie rządzi PO . w Andrychowie żak z ludźmi z PO. Mam uwierzyć że na kilka miesięcy przed wyborami koledzy z Krakowa chcą zrobić źle kolegom z Andrychowa? Bo wiadomo jakby to odbiło się na notowaniach żaka i jego ludzi. Jakoś nie chce mi się wierzyć. Raczej taka gra żeby jeden z drugim mógł wystąpić w TV jako obrońca karetki.\"

bazyl, 02.02.2014 11:34

korbaty !? - cosik skorkiem zalatujesz ??! pamiętaj OSTROŻNIE Z IMBIREM !!!

korbaty, 02.02.2014 11:09

ogi33 - to co piszesz, to są wciąż takie same kłamstwa jak dotychczas. ...................... Skoro nadal nie potrafisz uzasadnić swoich zarzutów na temat twojego propagandowego hasła o \"lenistwie Żaka\", to może po prostu zacznij w końcu pisać prawdę. ................... Albo pisz wyłącznie o twojej heteroseksualności, w końcu jesteś demonem seksu, co nie? he, he.... ................................................... Wszystkie kobiety otwierają swe progi zdejmując spódnice i swetry gdy w miasto wyrusza demon seksu \"ogi 33 ....................milimetry!

igor5, 02.02.2014 10:38

tego nie dowiesz się z tvn-u - z cyklu jak nas kroi banda rudego http://niewygodne.info.pl/index.htm

energiczna, 02.02.2014 00:16

Komentarz usunięty przez autora.

ogi33, 01.02.2014 22:16

\"zupełnie z innej beczki\" JUTRO MICHALKIEWICZ ! POLECAM !

szeleszczyciel, 01.02.2014 22:05

.

ogi33, 01.02.2014 20:43

@korbaty oświadczam, że jestem heteroseksualny ! to dla twojego dobra byś później nie cierpiał jak @asquit i @gwidon nieszczęśliwie zakochani w KK z poprzednich wpisów (np CBA w magistracie ) wiem , że jesteś ZWYKŁYM CHAMEM, nie sil się słomy z butów nie wyrzucisz a teraz stwierdzam KIEPSKIM PROWOKATOREM (Zdzisek coś was słabo szkoli, albo on też taki słaby, czyżbym go przeceniał ?) @igor5 "w tym sęk" ;)

igor5, 01.02.2014 20:10

oto skutki wyboru porcelanowego celebryty z chorobliwym parciem na szkło na urząd burmistrza... wydawało się że gorzej niż za Jaśnie Pana być nie może ...

korbaty, 01.02.2014 20:06

ogi33 - brak konkretów i unikanie odpowiedzi świadczy dobitnie o kłamliwości i celowości twoich wpisów. ...................................... Ty po prostu nie masz ŻADNYCH argumentów na poparcie swojego propagandowego hasła o \"lenistwie Żaka\". ................................ Tego typu \"tfurczośc\" jak twoja, charakteryzuje osobników zakompleksionych, sfrustrowanych i złośliwych zazwyczaj z powodu jakiejś ułomności fizycznej, psychicznej lub obu razem. Jakby nie było, bardzo ci współczuję, ale nie usprawiedliwiam. ....................................... W związku z tym , ogi33, czy ja mogę obrazić twoją inteligencję? Nie mogę, ogi, tak po ludzku/zwyczajnie/po prostu nie mogę. \" inteligentny ogi33\" - to sprzeczność. To kolejny, tym razem wręcz modelowy, oksymoron. ................... krisu - kolej na następne nicki z twojego repertuaru. Coś dzisiaj słabo się starasz, chłopie, słabiutko.

asquit, 01.02.2014 18:55

i widzicie.już dawno nie macie argumentów i musicie kopiować swoje wcześniejsze wpisy. daremni jesteście . Potraficie tylko krytykować i szukać afer na siłę

kaczor, 01.02.2014 18:48

nawet tutaj krisu trafił "na to proste pokojarzenie faktów propaganda zareagowała tradycyjnie:.....obsesjami (wszyscy to pisowcy)" komentarz asquita to potwierdza.

ogi33, 01.02.2014 18:48

kto poza MN informował o kręceniu reportażu ? czy Żak i ekipa wykorzystała swoje "płatne tablice" ? czy Żak i ekipa wykorzystała NowinyA ? czy Żak i ekipa zorganizowała podpisywanie petycji przez mieszkańców do wojewody ? czy Żak i ekipa podjęła rezolucje na sesji RM ? czy Żak i ekipa rządzi w tej gminie ? Haloooooo jest tu kto ? kto cudownie ozdrowiał by wystąpić przed kamerą ? kto próbuje poprawić swój wizerunek po wpadce z bezprawnym zarabianiem na Gminie i nepotyzmem? ŻENADA DO SZEŚCIANU ! !

asquit, 01.02.2014 18:38

a oni dalej be ble ble/ dyskusja traci sens. wpis korbatego oddaje sytuację. nawet jeśli Żak był w czwartek chory to mógł przecież wyzdrowieć do piątku.Cała pisowska propaganda jest śmieszna i żałosna. Szuka na siłę problemów i afer a tych po prosty nie ma. całe szczęście coraz więcej zauważa jacy z was obłudnicy

ogi33, 01.02.2014 18:21

@korbaty @energivczną rozumiem: w dobie gender, myli się jej płeć wiec i rozum nie ten ;) ale ty?! twoje pytanie obraża moją inteligencje !! ;) zapytaj Zdziska - ten jest na pewno zorientowany w sprawie ;) a fakty mówią same za siebie ! i tego nie zmienisz swoim zaklinaniem rzeczywistości ! GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF i SZAMBO W MIEŚCIE !

kaczor, 01.02.2014 18:21

krisu napisał sama prawdę. we czwartek żaka nie było na sesji bo chory. w piątek żak występuje przed kamerami. prawda. pogotowia stacjonarnego jak kiedyś, czynnego 24 na dobę nie ma w Andrychowie - prawda. ale propaganda raz kłamie że jest takie pogotowie (wyjątkowo wredne kłamstwo) a innym razem pisze że nie ma go, ale żak nie obiecywał takiego pogotowia. nowa metoda propagandy: kłamać jak najęci a innym zarzucać że kłamią. szkoda że tak ambitnie nie podchodzą do realizowania obietnic wyborczych bo w sumie za to a nie za kłamstwa zostaną rozliczeni.

HIPEK, 01.02.2014 18:11

Materiał w TVP KRAKÓW Kronika 3-02-2014r poniedziałek 18.30 lub w internecie po emisji w tv http://www.tvp.pl/krakow/kronika lub tv internetowa na żywo http://plejer.tv/index.php?p=kanal&id=517711e93f317

korbaty, 01.02.2014 16:00

maniek, kris , ogi itp. - udowodniliście, że stać was wyłącznie na kłamstwa i manipulację i że wyłącznie o to wam chodzi. To takie prostackie i proste jak wasze powody i zamiary. ogi33 - napiszesz coś o swojej obsesji? Co z tym \"leniem\" - jakieś fakty? Wyjaśnienia? Informacje? Czy jak zwykle u ciebie - wyłącznie kłamstwa! \" Marsjanin z Jowisza\" to taki oksymoron jak \"prawdomówny ogi33\". He, he

krisu78, 01.02.2014 14:15

Co do występu w TV prawda jest taka i wszyscy to wiedzą że we czwartek żaka nie było na sesji gdzie zajmowali się program pomocy społecznej, programem dożywiania dla dzieci i kasę gminy bo był podobno chory a w piątek rankiem był na tyle zdrowy żeby wystąpić w TV. na to proste pokojarzenie faktów propaganda zareagowała tradycyjnie: jadem pod adresem internautów i obsesjami (wszyscy to pisowcy)

krisu78, 01.02.2014 14:13

Jest gorzej. biedna propaganda w histerycznej obronie żaka miota się aż strach. Jeden pisze że pogotowie całodobowe jest (kpina w biały dzień) a inny że nie ma ale żak go nie obiecywał. Prawda jest taka że gadał w kampanii o tym jak najęty, na spotkaniach machał jakimiś papierami jak to się stara (na własne oczy widziałem i dałem się nabrać) a nie wyszło mu. Albo od początku wiedział że mu nie wyjdzie tylko robił sobie żarty z nieśmiesznego tematu.

maniek, 01.02.2014 14:01

co do manipulacji to już ktoś najlepiej podsumował propagandę "żakolandii" - przysłowiowy zlodzieje krzyczący łapać złodziei pod adresem niewinnych ludzi. wmawiają nam że nie było gadania że pogotowie musi wrócić chociaż są na to dowody czarno na białym i jeszcze bezczelnie innym zarzucają kłamstwa i manipulacje. za chwile okaże się że żak nie mówił o rondzie turbinowym, nowej hali sportowej i tak dalej.

ogi33, 01.02.2014 13:40

gdyby babcia miała wąsy to by była ......... komentujący piszą o RZECZYWISTOŚCI, o FAKTACH - nie GDYBAJĄ jak ekipa LENIA pogdybaj sobie jeszcze @korbaty , pogdybaj , może coś o Marsjanach z Jowisza ;) LEŃ jest sprytny w MANIPULACJI słowem to już wiemy wszyscy (finezyjny nie jest - stosuje ewidentne KŁAMSTWA ) zapytaj się babci , tylko tej BEZ WĄSÓW ;)

korbaty, 01.02.2014 13:28

jełopozycja jak zwykle fałszywa - gdy Żak wystąpił przed kamerami TVP, to wg nich źle bo dzień wcześniej nie był na sesji z powodu choroby. Gdyby Żak nie wystąpił w TVP , to ci sami \"zatroskani\" fałszywcy judzili by tekstami typu, że \"Żak nie raczył się pojawić w TV, że ma w du..ie mieszkańców, że przecież nie jest umierający to - mimo choroby – jego obecność była obowiązkowa, że nie interesuje go opieka zdrowotna nad mieszkańcami gminy… itp.\" Judzenie i fałsz - nic więcej. ………………………………. Nie od Żaka zależy sytuacja w Pogotowiu ale m.in. od wojewody Millera. Niechże ten wojewoda zwolni nikomu niepotrzebnych kilkudziesięciu urzędników i będzie kasy na 5 karetek z pełną obsadą w każdym powiecie. Niech w szpitalu wadowickim obniżą kilkudziesięciotysięczne pensje lekarzom czy zlikwidują zbędne niektóre etaty urzędnicze, to kasa na karetki będzie bez problemu już po dwóch miesiącach. ……………………………… Maniek cytuje słowa Żaka z Gazety Krakowskiej i bardzo dobrze, gdyż Żak słusznie mówił , że w Andrychowie powinno być całodobowe pogotowie. Czy powiedział też, że on to zrobi gdy zostanie burmistrzem? Nie , nie powiedział! A powinno być? Oczywiście, że powinno! ……………………………… Gdyby Żak powiedział, że w styczniu powinien być śnieg, czy to znaczy że gdyby go nie było, to on go zrobi lub zrobi żeby był? Nawet idiota wie, że nie, że to tego nie oznacza. Czyli wy też to wiecie, jełopozycjo. A powinien być śnieg w styczniu? Oczywiście, że powinien! Czy to takie trudne do zrozumienia? Oczywiście, że nie, ale dla was nie liczy się prawda lecz wyłącznie obrzucanie Żaka goownem. ………………………………….. Wniosek z tego jest bardzo prosty - to co tutaj piszą dwulicowcy typu politolog, maniek, krisu, martinez czy jakiś ogi itp. to JAK ZWYKLE KŁAMSTWA! ……………………………….. ogi 33 – może napiszesz, co rozumiesz przez określenie „leń” i dlaczego używasz takiego określenia w stosunku do Żaka? Potrafisz to uzasadnić w oparciu o fakty?

szeleszczyciel, 01.02.2014 12:39

.

asquit, 01.02.2014 12:16

UWAGA UWAGA w komentarzach na mam newsa pisowska propaganda zaczyna dorównywać jadowi wylewanemu przez Kubienia. tendencja jest zwyżkowa. Uważajcie żeby wam mózgi nie wybuchły. do wyborów jeszcze daleko i mogą się przegrzać od wymyślania kolejnych głupstw i manipulacji

martinez, 01.02.2014 12:08

poza tym to dla mnie pic na wodę fotomontaż z jeszcze jednego powodu. Kraków chce niby zmniejszyć ilość godzin tej karetki. Przecież w Krakowie rządzi PO . w Andrychowie żak z ludźmi z PO. Mam uwierzyć że na kilka miesięcy przed wyborami koledzy z Krakowa chcą zrobić źle kolegom z Andrychowa? Bo wiadomo jakby to odbiło się na notowaniach żaka i jego ludzi. Jakoś nie chce mi się wierzyć. Raczej taka gra żeby jeden z drugim mógł wystąpić w TV jako obrońca karetki.

martinez, 01.02.2014 11:34

krisu78 prawdopodobnie rozwiązał nam zagadkę - nie o karetkę chodzi (musi być!) tylko o promocję siebie i kolegi Macieja z koalicji. Żenua. Z tym ozdrowieniem żaka na potrzeby występu w TV to już absolutne jaja.

ogi33, 01.02.2014 11:06

pełna zgoda z @Krisem78 takie sprawy załatwia sie gdzie indziej ! ! przed kamerami promuje sie swoją osobę i tyle? co do ilości mieszkańców - kto poza MN informował reportażu ? czy Żak i ekipa wykorzystała swoje "płatne tablice" ? czy Żak i ekipa wykorzystała NowinyA ? czy Żak i ekipa zorganizowała podpisywanie petycji przez mieszkańców do wojewody ? czy Żak i ekipa podjęła rezolucje na sesji RM ? czy Żak i ekipa rządzi w tej gminie ? Haloooooo jest tu kto ? GŁOSOWAŁEM NA ŻAKA - A TU SYF i SZAMBO W MIEŚCIE ! PORAŻKA ! KOMPLETNA PORAŻKA !

budyn77, 01.02.2014 01:12

@A-chow I znów poprawiłeś mi humor -dzięki. W tym kraju tylko cuda już zostały i tylko one mogą nas uratować. Jeżeli Andrychów ma 27 mln długu to czy 400 tys na taki szczytny cel zrobi temu miastu większą krzywdę? Jakoś ZZOZ Wadowice nie bronił się przed dotacja od Kalwarii na nowego Craftera. Nie ja ani ty mamy kupować karetki tylko nasze władze. No chyba że jesteś bogaty to możesz kupić :) Chcesz źródło finansowania to ok. Zmniejszenie wydatków na promocje w Andrychowie (ok 200 tys zł na rok obecnie) W Nowinach raczej nic ciekawego i tak nie ma :) Pozostają dotacje z UE, wniosek o dotacje do wojewody, ministra zdrowia, premiera itd. Zarzucasz mi pisanie mądrości. OK. Napisz gdzie skłamałem. Gdzie napisałem nieprawdę? Uznaje że jesteś mądrzejszy... Mam nadzieje że zamiast bełkotu napiszesz coś rzeczowego... Prawda zawsze w oczy kole... Co do zespołów dwu-osobowyvch to muszę się zgodzić z tobą -porażka. W szkole uczyli mnie że optymalnie MCR i RKO wykonuje się w trzy osoby... Pewnie będzie tak jak np. w Myślenicach gdzie ZRM \"P\" 2 -osobowy uczył członka rodziny pacjenta masażu serca bo ratowników medycznych było za mało... Co do oklejenia/oznakowania ambulansów. Nie warto sie sprzeczać. To pikuś. Nie ma wyglądać tylko być dobrze widoczne i nie blaknąć :) Rzecz gustu. Mi się nie podoba. S-kę w Wadowicach okleili trochę staranniej :) I wiem ile kosztuje folia. To duże kwoty bo kiedyś sprawdzałem. Cieszę się że ZZOZ zaoszczędził troszkę pieniążków...

krisu78, 01.02.2014 00:56

Ivarian777 napisał: Szkoda, że tak mało osób przyszło:-( a może andrychowianie wykazali się zwyczajnie dobrą intuicją? Jak zobaczyłem żaka, wójt Wieprza i mojego byłego już kolegę Macieja koalicjanta żaka to szczerze powiem – dla mnie to akcja promocyjna przed wyborami a nie uczciwa chęć załatwienia problemu. Takie rzeczy załatwia się inaczej niż ustawianiem się do kamer. cudowne uzdrowienie żaka który był zbyt chory w czwartek żeby przyjść na sesję gdzie była mowa o opiece społecznej i finansach gminy za to w piątek rano był w stanie wystapić przed TV na długo zapadnie mi w pamięć.

krisu78, 01.02.2014 00:54

W dobie internetu łatwo sprawdzić co żak obiecywał. Nie ma takiego pogotowia jak było przy 27 Stycznia. Gadka żaka że takie jak tamto pogotowie powinno wrócić do Andrychowa okazała się czczym gadaniem. Czy nie udało załatwić tego pogotowia czy w 2010 roku z premedytacją manipulowali emocjami ludzi w tym mojej rodziny - tego nie wiem. Ale tak czy siak totalny zawód.

A-chow, 01.02.2014 00:07

Nawiazujac do oznakowania karetek fakt wygladaja jak wygladaja ale osoby ktore kazaly okleic karetki tak a nie inaczej liczyly sie z kosztami wiec popytaj ile kosztuje oklejenie karetki ile na tym zoz zaoszczedził a pózniej komentuj ten fakt pogotowie to instytucja ktora nie jest finansowana jak straz policja czy wojsko tylko tu sie licza z kazdymi kosztami wiec dopóki pogotowia nie wejda w inna strukture to dobrze nie bedzie bynajmniej dla pojazdow i zespolow

A-chow, 01.02.2014 00:00

Nie wiem skad sie urwales budyn77 ale w kraju takim jak polska cudow nie ma i nikt z tych na gorze nie z kupi karetki za 400 tys. zl bedac zadluzonym tym bardziej ze nie maja nic z tego od tego jest zoz wadowicki by karetke wymienic ale oni tez nie kupa bo musza szpital na prosta wyprowadzic wiec sprawa jasna karetki nowej nie bedzie no chyba ze swoja madroscia jaka pokazujesz tu i uwdzie na innych portalach ja kupisz lub uzyzkasz na nia sroki poza tym bardziej bym sie martwil nie o sprzet lecz o zaloge by nie zmniejszyli do 2 osob bo zycze powodzenia w ratowaniu zycia i zdrowia przez takie zespoly chocby podczas wypadku lub urazu

budyn77, 31.01.2014 23:04

@westwi78 Tak masz rację. Mi chodziło raczej o kontrakt z NFZ na \"ambulatorium chirurgiczne/punkt zabiegowy\" czy jak to tam poprawnie medyczno-prawnie nazwać :) Zapewne to miał na myśli burmistrz pod nazwą \"pogotowie całodobowe\" :)

westwi78, 31.01.2014 22:56

bydyn77 tak w kwestii formalnej : pogotowia nie kontraktuje NFZ tylko budżet państwa poprzez wojewodę. Tzn. NFZ do pogotowia \"nic nie ma\" .

budyn77, 31.01.2014 22:36

Burmistrz obiecał tzw. "pogotowie całodobowe". To fakt. Wszyscy się z tym zgodzimy. Nie dotrzymał słowa bo zwyczajnie nie mógł tego zrobić. Coś takiego w tej formie już nie istnieje nigdzie w kraju. NFZ tego nie zakontraktuje.To tak jakby każdemu z mieszkańców gminy obiecać fabrycznie nowego Fiata 126p. Nawet jakby były pieniądze to jest to niewykonalne. Ale może jeszcze wyjść z obietnicy z twarzą. Nie jestem jego zwolennikiem ale doceniam jego wkład w kwestii nowej siedziby dla załóg ZRM (karetek) w Andrychowie. Poprzednia siedziba (w budynku TP za Pocztą) była okropna. Byłem tam kilka razy - masakra. Miasto zapewniło chyba meble dla załóg karetek w JRG. Dobre i to ale to trochę mało. Może burmistrz razem z Radą Miejską wzorem Kalwarii zakupią dla miasta nową karetkę. Jedna z Andrychowskich karetek ma 9 lat. Myślę że przy obecnym długu Andrychowa ok. 27 mln PLN dodatkowe 400 tys kredytu nie zrobi wielkiej różnicy. A poprawi komfort pracy i bezpieczeństwo dla załóg ZRM i pacjentów. PS. Pozdrawiam komentujących A-chow i Bobka :) Uśmiałem się do łez po ciężkim dniu. Proszę o jeszcze :)

igor5, 31.01.2014 22:25

sesja w TV - Żak zdrowy sesja z Kubieniem - Żak chory strach czy wstyd ?????????

piano, 31.01.2014 22:14

Co do radnego Macieja to powiem tylko tyle, o swoje miejsce pracy walczy jak lew, jednak jeśli chodzi o mieszkańców Andrychowa ma to w d.... Nie wiem kiedy to było kręcone ale podobno burmistrz chory, na sesji nieobecny a dla TV ozdrowiał?

Maksymilian, 31.01.2014 21:39

tomekx;czy to normalne że twój pryncypał\"a może ty\"kolejny raz doznajecie uzdrowienia jak telewizja jest w Andrychowie?

tomekx, 31.01.2014 21:27

taa wiecej jadu.w tym jestescie najlepsi

mareczek, 31.01.2014 21:04

z tego co przeczytałem i zobaczyłem na zdjęciach wnioskuję że żak jest tak zajęty występami w TV że nie starcza mu sił na inne rzeczy. nie dziwne że nie ma tego obiecywanego pogotowia czynnego calutką dobę w jednym miejscu o jakim gadał żak w kampanii. pomoc społeczna i kasa gminy to możę dla niego nudy dlatego wczoraj na sesji go nie było. za to dla wystepów w TV dziś "ozdrowiał" z zachowania propagandy wnoszę że dla niej ważniejsze jest kłamanie i zajmowanie się opozycją (nieustająca obsesja) niż pomoc własnemu szefowi żeby chociaż kilka obietnic spełnił. dobrze że idą wybory. szkoda że sprzątanie po tej ekipie zajmie długo.

igor5, 31.01.2014 20:44

sprzątanie po napływowych pijawkach będzie trwało latami...

ogi33, 31.01.2014 20:38

tak @tomekx po twoim wnioskowaniu widać wyraźnie, że potrzebujesz dużo pracy by wyjść z tej zapaści umysłowej w jaką wepchnęła cie miłość do lenia

tomekx, 31.01.2014 20:03

z niektórych poniższych komentarzy wnioskuję że dla przeciwników Żaka najlepiej by było żeby tych karetek w Andrychowie w ogóle nie było/ Łatwiej mogliby wygrać wybory

A-chow, 31.01.2014 15:48

Andrychów wspomagaja kety wadowice i zator jesli wojewoda bedzie chcial to i tak ja ukruci co do budyn77 to bobek zgadzam sie jakis prostak z niego bo guzik sie zna na wszystkim a wielce sie rzuca i komentuje wszystkie rzeczy mozesz sobie popatrzec na strone czerwone samochody zoz oswiecim lub zoz wadowice jak sie wypowiada i jaki madrala jest pogotowia umi krytykowac a o strazy ani slowa nie pisze wiec pewnie jest strazakiem ochotnikiem niedocenianym w zyciu przez inne osoby i temu pewnie z nudow lazi sledzi i komentuje rozne rzeczy

ogi33, 31.01.2014 15:48

@news24 myślisz , że pisaniem tutaj coś można załatwić ? o słodka naiwności tutaj można co najwyżej pokazać zaglądającym jak wygląda rzeczywistość pod rządami tej ekipy Jadowitych Żmij ! ( i to tylko w komentarzach bo nadredaktor wie jak pisać ) Leń przed kamerami wystąpił i to BYŁO NAJWAŻNIEJSZE ! "Ojciec narodu" wypowiedział sakramentalne "chcemy" , kamera zarejestrowała, a co to znaczy dla zatrzymania karetki NIC ! WIELKIE NIC !!! zobacz do Nowin A, jest tam jakaś wzmianka o sprawie ??!! wczoraj była sesja, dla wzmocnienia przekazu uchwalili jakąś rezolucje !!?? były jakieś ogłoszenia na "płatnych tablicach"? oto jak władza zajmuje się mieszkańcami ! ! itd bym zapomniał jak Ci się podoba nowe logo ministerstwa za 30 tyś ? RYBA PSUJE SIĘ OD GŁOWY !!

Bobek, 31.01.2014 15:35

Jak na razie to OBIE karetki z Andrychowa wspomagają Kęty i Wadowice rzadziej. Dramat. Będzie cyrk jak nigdy. Wspomnicie moje słowa. p.s. Ten BUDYŃ77 to chyba były funkcjonariusz byłych WSI. Mam nadzieję, że nie był w KBW, ORMO, ZOMO, SB i MO bo w OSP jest na pewno.

news2014, 31.01.2014 15:01

Ludzie zejdźcie z burmistrza tu chodzi o karetkę a nie o jego obietnice, wojewoda chce zabrać pół karetki, swoje żale dotyczące władzy miasta załatwcie w magistracie albo wypłaczcie księdzowi w konfesjonale. ps. do redakcji jak dojdzie do sytuacji że karetka S będzie na dniówkach to w nocy będzie można liczyć na pomoc S-ki która będzie jechała z Wadowic lub z Oświęcimia pod warunkiem że nie będzie na innym wyjeździe na swoim terenie

ramirez, 31.01.2014 14:26

W skrócie: - burmistrzowi szkoda czasu na udział w sesjach Rady Miasta - otoczenie burmistrza twierdzi, ze przywrócił on pogotowie w Andrychowie Acha.

abcabc, 31.01.2014 14:15

Burmistrz ma rację.Szkoda czasu na ble ble ble kubienia pod publiczkę na sesji

ranyjulek, 31.01.2014 13:30

Ale upadek. W 2010 roku Żak „grał” pogotowiem które miało wrócić. W 2014 roku znowu stoi przed dziennikarzami jak to walczy o utrzymanie karetki jaką mamy od wielu lat. Czy on nie widzi że pogrąża się? Miało być o niebo lepiej a musimy walczyć żeby utrzymać to co jest. Ps. żakowi gratuluję ozdrowienia na potrzeby występu w TV:)

igor5, 31.01.2014 13:15

parcie na szkło leczy najcięższe choroby czego dowodem jest Żak...facet cudownie ozdrowiał !!!

gregory, 31.01.2014 13:01

1. o tę karetkę trzeba walczyć. prosta rzecz. 2. politolog pisze prawdę. wczoraj na sesji przyjmowali program pomocy społecznej na kilka lat. żaka nie było bo był chory. dzisiaj jak trzeba było wystapić przed kamerami wyzdrowiał? miał chociaż odwagę powiedzieć że zamiast obiecywanego pogotowia całodobowego musimy walczyć o karetkę czy udawał jak propaganda że jego obiecanki z 2010 roku nie było?

Ivarian777, 31.01.2014 12:58

Szkoda, że tak mało osób przyszło:-( Jakby wszyscy bezrobotni co robili zakupy w sklepach Kaufland, Tesco, Biedronka, Netto przyszli na to 15 minut to jakiś efekt by był.

gregory, 31.01.2014 12:57

jest takie same "pogotowie" jak za pietrasa asquit. albo kłamaliście na czele z żakiem w 2010 roku że go nie ma i trzeba przwrócić ma kłamiecie teraz, że jest. odpowiedz na pytanie kaczora asquit "Proste pytanie. Kiedyś było na 27 stycznia. Gdzie dzisiaj mogę przyjść w nocy w dzień po pomoc jakiej udziela pogotowie? Jaki to adres? tylko niech propaganda nie mówi że zadzwonić to przyjadą i zawiozą mnie do Wadowic. Bo żak mówił o stacjonarnym, tu na miejscu w Andrychowie pogotowiu całodobowym. "

A-chow, 31.01.2014 12:54

Maniek a co ty myślisz ze pogotowie by wozilo do takiej placowki ludzi jak by taka byla nie napewno nie bo obowiazkiem kazdego zespolu RM maja zawiesc pacjeta do najblizszego oddzialu sor wiec na co to pogotowie 24 lepiej popatrzcie na bledy zaka w innej dziedzinie co zrobil w innych sprawach bo jesli chodzi o opieke medyczna andrychow ma dobrze.

asquit, 31.01.2014 12:53

i pogotowie jest. Każdy o tym wie oprócz paru krzykaczy.Koniec kropka

maniek, 31.01.2014 12:45

tekst z 2010 roku z czasów kampanii kiedy żak starał się o stanowisko burmistrza. z gazety krakowskiej. "Coraz głośniej w Andrychowie mówi się o tym, że miasto powinno mieć na powrót u siebie pogotowie ratunkowe. Przestało ono istnieć kilka lat tamu, a budynek, w którym się mieściło, został sprzedany. Teraz w Andrychowie stacjonują tylko dwie karetki, które dowożą chorych do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wadowicach. Zdaniem Tomasza Żaka z Sułkowic, który będzie ubiegał się o fotel burmistrza Andrychowa, pogotowie w tym mieście być powinno."

A-chow, 31.01.2014 12:43

Do budyn77 ostatnio czepiałeś sie powiatu oświecimskiego karetek pogotowia w czerwone samochody wiesz co mam na myśli teraz przeszedles na andrychow w oswiecimiu na garbarskiej tez bylo 3 lekarzy 2 wyjazdowych i jeden na miejscu i co tylko andrychow tak ma porozgladaj sie po powiatach jak calodobowki wygladaja a pozniej sie oddzywaj a co do nfz oni tez nie sa wiarygodni bo pisza to co chca lub ludzie chca bo umowe sa inne z nfz a rzeczywistosc w calej polsce jest inna.Skoro jestes taki madry co do lat karetek to daj kase na nie napewno powiaty uciesza sie z darowizny otrzymania kilku karetek.Poza tym te stare karetki sa lepsze niz te nowe mowie o silnikach i awaryjnosci pod wzgledem srodkow sa duzo gorsze ale ten problem nie tyczy sie karetek powiatu wadowickiego tylko kazdego w calej polsce i dopuki pogotowia beda pod szpitalami to nie bedzie dobrze bo dyrektorzy patrza tylko na to by wyciagnac szpital z dlugow a nie na stany faktyczne samochodow.

maniek, 31.01.2014 12:39

tekst z 2010 roku z czasów kampanii kiedy żak starał się o stanowisko burmistrza. z gazety krakowskiej. "Coraz głośniej w Andrychowie mówi się o tym, że miasto powinno mieć na powrót u siebie pogotowie ratunkowe. Przestało ono istnieć kilka lat tamu, a budynek, w którym się mieściło, został sprzedany. Teraz w Andrychowie stacjonują tylko dwie karetki, które dowożą chorych do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wadowicach. Zdaniem Tomasza Żaka z Sułkowic, który będzie ubiegał się o fotel burmistrza Andrychowa, pogotowie w tym mieście być powinno."

ogi33, 31.01.2014 12:39

odnośnie dyżurów nocnych, powtórzę za internauta z "Interii" "lekarze to druga po sędziach najbardziej zdegenerowana grupa zawodowa w Polsce"- bez komentarza - przykład patrz gwiazda andrychowskiej samorządności @politolog na sesji Baba w gaciach odczytał list wojewody do radnych okłamanych przez Lenia, którzy zrobili z siebie idiotów w sprawie skargi na dyrektor CKiW .To przyczyna absencji Lenia jak zwykle "pod spódnice" co do Żmij Jadowitych - wyręczymy pogotowie :)))

A-chow, 31.01.2014 12:36

Telewizja nic nie zmieni ani burmistrz tu trzeba poszukać innych rozwiązań takich jak poptarzeć na inne powiaty w jakich sytuacjach są ilu mieszkańców ile wyjazdów itd komu dodają karetkę komu ją zabierają z tego co wiem Chrzanów ma dostać karetkę a tam jest znacznie mniej wyjazdów niż w powiecie wadowickim zapytać wojewodę czemu tam dają a tu odbierają poza tym ludzie w urzędzie wojewódzkim patrzą tylko i wyłącznie na cyfry że czas dojazdu w mieście ma być od 8 do 15 minut poza miastem do 20 a więc czy z wadowic czy z zatora karetka zmieści się w tym czasie.Pytanie czy karetki mają się do pacjentów nie spieszyć czy wojewoda i reszta elity zobaczyli że karetki są potrzebne tylko pytanie dlaczego ludzie mają na tym cierpieć.Wszyscy burzą się o zmniejszenie liczby karetek ale nikt nie zadał pytanie czemu zmniejsza się liczbę osób w zespołach RM z 3 na dwie osoby bo takie zespoły powstały już w kętach zatorze na obecną chwile tyczy się to powiatu oświęcimskiego chrzanowskiego ale i powiat wadowicki to z czasem będzie się tyczyć bo placówki które utrzymują pogotowia patrzą tylko na pieniądze a nie na lidzkie życie.

kaczor, 31.01.2014 12:30

jest taki poziom chamstwa jakiego nie można przekraczać. asquit go przekroczył. kiedyś było w Andrychowie pogotowie przy 27 stycznia. Za czasów kiedy rządził pietras ludzie od zdrowia z Wadowic czy Krakowa je zlikwidowali. Zak w kampanii mówił że trzeba je przywrócić Dorwał się do władzy a NIE przywrócili pogotowia całodobowego za jego rządów. Asquit kłamie w żywe oczy że jest. Proste pytanie. Kiedyś było na 27 stycznia. Gdzie dzisiaj mogę przyjść w nocy w dzień po pomoc jakiej udziela pogotowie? Jaki to adres? tylko niech propaganda nie mówi że zadzwonić to przyjadą i zawiozą mnie do Wadowic. Bo żak mówił o stacjonarnym, tu na miejscu w Andrychowie pogotowiu całodobowym.

budyn77, 31.01.2014 12:23

Do A-chow: Jesteś kłamcą. Nic nie zmieniło sie w 2014. Pokaż przepis. Nie kłam. Dwaj lekarze maja być cały czas na dyżurze. Nie mógł być jeden w domu. Nie ma podziału na wyjazdowy/stacjonarny lekarz. Nigdzie tak nie ma tylko w Andrychowie. Mam to na piśmie od NFZ kłamco. Nie broń lekarzy i władz przychodni przy basenie. Może ostatnio jest już dwóch lekarzy na dyżurze ale do tej pory był jeden. Następnym razem jak będę na całodobówce a nie będzie dwóch lekarzy to już nie zgłoszę tego do NFZ tylko do prokuratury w Krakowie. I nie czepiam się rzeczy mało istotnych tylko odpowiadam na zaczepki Ravique. A co do karetek w Andrychowie to jedna ma 9 lat! i natrzaskane setki tys km a druga 5 lat.

politolog, 31.01.2014 12:22

O potrzebie utrzymania obu karetk w Andrychowie mówili wójt Wieprza Małgorzata Chrapek i burmistrz Andrychowa Tomasz Żak jak to? Wczoraj żaka nie było na sesji gdzie jak czytałem program mówili na przykład o pomocy społecznej. Bo był chory. na występ w TV ozdrowiał? bez jaj. od występów w TV nie rozwiąże się problemu. To tylko propagada. Widać na czym naszemu \"burmisiowi\" zależy. Słuchać \"nudów\" na sesji o pomocy społecznej to nie bo chory? Wystapić w TV to prosze bardzo?

asquit, 31.01.2014 12:17

Jest nocny dyżur lekarski przy basenie, jest całodobowe pogotowie ratunkowe w Andrychowie.Wojewoda chce zabrać pół karetki,trwa walka, żeby zmienił zdanie i zostawił 2 karetki. taka jest prawda., a cała reszta to ideologia i manipulacje lokalnych krzykaczy z opozycji.chyba nikt normalny nie da się nabrać na te głupstwa

kaczor, 31.01.2014 12:14

co do sensowności pogotowia cała dobę to A-chów zapytaj żaka. w kampanii 2010 grzmiał o tym. pisał listy, opowiadał na spotkaniach. po wyborach ucichł. dlatego nie dziw się że ludzie myślą że zbudował sobie kampanię na emocjach (bo nic nie wzbudza takich emocji jak zdrowie) a jak dorwał się do władzy to jakby przestało mu zależeć a propaganda zaczęła gadkę "a po co" " a nie da się" "w kampanii ekipa żaka obiecywała nam pogotowie czynne 24 godziny na dobę. NIC z tego. po 3 latach "wesołych rządów" WSZYSCY łącznie z żakiem musimy bronić tego co już mamy - stacjonowania karetki.' to bardzo smutne ale prawdziwe.

A-chow, 31.01.2014 12:02

Ludzie nie słuchajcie gościa który się nazywa budyn77 tj gość który chyba doznał jakieś porażki życiowej w służbie zdrowia bo czepia się wszystkiego nie mając pojęcia o niczym pisze o rzeczach najmniej istotnych takich jak to gdzie zdjęcie było zrobione jak karetki są oklejone itd pisze skargi do nfz nie wiedząc o co wogóle chodzi jeśli chodzi o przychodnie przy basenie to są dwa tam lekarze jeden stacjonarny i on przyjmuje w przychodni a drugi jest wyjazdowy który mógł być w domu i z domu jeździł na wizyty domowe.Od 2014 r. przepis się zmienił i maja obaj lekarze być w przychodni.Jeśli chodzi o tzw pogotowie 24 to nie wiem w czym macie problem do burmistrza po pierwsze nie jest proste załatwienie kontraktu na takie coś z nfz a po drugie na jaką ch. . . re miało być ono skoro jest opieka całodobowa i są zespoły RM w nagłych przypadkach więc co jeszcze trzeba.W razie świeżego urazu udajemy się na SOR a ze starymi idzie się do przychodni przez dzień.Co do zespołów RM też nie jestem za tym by zmniejszali liczbę karetek, ale wierzcie mi jak by brali statystyki pod względem jakości i rodzajów wyjazdów do czego pogotowie jeździ a do czego powinno jeździć to w powiecie nie było by 5 karetek lecz 3 bo 30 % wyjazdów zespołów pogotowia to stany zagrożenia życia reszta to abo transport bo chce jechać pogotowiem bo szybciej na sorze go obsłużą lub błachostki które powinny pozy lub opieki cało dobowe robić.Możecie powiedzieć że to nie prawda ilości procent wyjazdów bo każdy widzi karetki tylko na sygnale, ale odkąd dyspozytornia znajduję się w Krakowie 99% wyjazdów jest na sygnale idzie to z automatu więc nawet przy błachostce karetka jedzie na sygnale by czasy dojazdu do pacjenta się zgadzały.Poza tym nawet gdyby było nawet 10 karetek w powiecie to dla ludzi było by to i tak mało bo nie raz się znajdzie taka sytuacja że zawsze tej karetki będzie brakowało.

tipacz, 31.01.2014 10:35

budyn77 Oczywiście że SZ. P. Głąb i spółka o tym wiedzą. Sam nieraz siedziałem z dzieckiem i czekałem długo w kolejce bo był 1 lekarz. Choc ostatnio już siedzą po 2 na dyżurze co mnie mocno zdziwiło.

HIPEK, 31.01.2014 09:45

To czekamy 9.00 komu zależy ilu nas będzie Szału nie było ale wyszło dobrze.

budyn77, 31.01.2014 00:54

Do Ravique Wujku. Fotka z "dziury" za Pocztą. Na fotce Sprinter z 2009 roku który obecnie na nowo oklejony jako ZRM PRM "S-22" do dziś stacjonuje w JRG w Andrychowie. Nie wszystko wiem. Ale wiem że lekarze nazywani są zwyczajowo w Polsce doktorami. Jeśli NFZ płaci za dwóch lekarzy a jest jeden to jak to nazwać twoim zdaniem? NFZ płaci za dwa ZRM i jakimś cudem są dwa(do końca marca) Jeśli to pomówienie to zostanę pozwany. Sąd zdecyduje. Nie korzystam raz w tygodniu z całodobówki. Mi nie brak jednego lekarza na dyżurze. Komuś może jednak zabraknąć jednego lekarza jak pokazały to przykłady z Polski gdzie np jeden lekarz nie pojechał do chorej dziewczynki bo był sam na dyżurze a miał wielu pacjentów. Drugi lekarz był w domu. Dziewczynka zmarła.. Nie mają mnie witać, maja tam siedzieć na dupie i przyjmować pacjentów i wyjezdzać na wizyty. Nie robią tego za darmo. Mam nadzieje że od 1 kwietnia Nocna i świateczna opieka zdrowotna nie bedzię pełniona "Przy Basenie".

Ravique, 31.01.2014 00:23

Synku. Żeś se fotkę zrobił w dziurze jak esioki dostały nowe-stare auto to nie znaczy, że wszystko wiesz i o wszystkim masz pojęcie. To są lekarze a nie "doktorzy"- z tego co wiem żaden tytułu naukowego nie ma. Poza tym czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to pomówienie? Rozumiem, że korzystasz z nocnej i świątecznej przynajmniej raz w tygodniu i zawsze brak Ci tego jednego lekarza... A może oczekujesz, że będą na Ciebie czekać z kwiatami i talonem na Syrenkę? Uważni obserwatorzy zauważyli, że los całodobowej poradni też jest niepewny więc Wasze marzenia się wreszcie spełnią. Żak będzie pogrążony a Wy będziecie z kaszlem "pylać" do Bielska albo Chrzanowa. Nie nie, wy pojedziecie do SOR i zrobicie awanturę, że długa kolejka albo wezwiecie ZRM żeby bez kolejki... ŻAŁOSNE

kaczor, 30.01.2014 23:41

antyrząd - raczej im nie grozi. to chyba decyzja panów z Krakowa.

budyn77, 30.01.2014 23:32

Do Ravique "Całodobówka" w Andrychowie Przy Basenie dobrze działa? Na dyżurze ma być dwóch lekarzy a jest jeden. Drugi siedzi w domu i bierze kasę. Szefowie tej przechodni doktorzy: Paprocki, Głąb i Kasprzak chyba o tym wiedzą. Sprawa zgłoszona do NFZ.

antyrzad, 30.01.2014 23:15

Co za absurd, tak ilość karetek na taką okolice i jeszcze musimy o nią walczyć, strach się bać do czego się jeszcze posuną....., proponuję szpitale otworzyć na kilka godzin....., może niepotrzebnie to piszę bo te debile jeszcze to podłapią. Pozdrawiam walczących i mam nadzieję, że osoby które są za usunięciem karetki nigdy nie będą zmuszeni do czekania na takową

ranyjulek, 30.01.2014 19:54

jasne energiczna. każdemu sie należy. pracującemu, bezrobotnemu, dziecku, dorosłemu, władzy, opozycji i tak dalej. chodziło mi tylko o to że gdyby nagranie było popołudniu to jeszcze więcej ludzi by przyszło. totalnie popieram co piszecie - samo w sobie że musimy bronić tej karetki jest chore. podwójnie chore jak weźmie się pod uwagę obiecanki żaka z 2010 roku. to żadna polityka tylko totalny zawód. nie tak miało być panie burmistrzu. miało być w Andrychowie pogotowie 24 na dobę a mamy w Andrychowie bronienie karetki żeby nam jej nie zabrali. 10 poziomów niżej niż obiecanki.

energiczna, 30.01.2014 19:39

Komentarz usunięty przez autora.

politolog, 30.01.2014 19:04

Samo przez się rozumie się że trzeba tej karetki bronić. ale ludzie dobrze piszą. obiecywano pogotowie całą dobę, musimy bronić tego co jest. zachowanie propagandy żaka jak udaje że nie było obietnic żaka i wykręca kota ogoenm - poniżej krytyki. całość najlepiej podsumował mój tata - zdrowiem żak walczył w 2010 roku to od zdrowia polegnie w 2014 roku. Może następni nauczą się żeby nie robić sobie jaj i nie obiecywać gruszek na wierzbie chociaż w tym temacie.

politolog, 30.01.2014 19:00

Raduś bez jaj. Sam grasz tylko na własny biznes. Żakuś ci obiecał stołek to robisz mu propagandę, bronisz przed jego własnymi obiecankami i roznosisz śmieszne ploty o innych? Myślisz że nikt nie wie w co grasz? Własne towarzystwo od piwa najszybciej cię rozszyfrowało. I to nie jest szukanie czegoś na siłę. Pogotowie to było jedna z najważniejszych obietnic ekipy żaka z 2010 roku. dlatego te porażkę widać jak na dłoni.

andrychowianinpl, 30.01.2014 18:50

Nie szukajcie na siłę porażek Żaka, pamiętajcie, że oprócz własnego interesu zwracać uwagę trzeba jeszcze na dobro ogółu. Zastanówcie się czy to czas na wojnę, czy może lepiej spróbować wspólnie bronić karetki....

ranyjulek, 30.01.2014 18:45

9 rano. Świetny czas. bezrobotnych w Andrychowie przybyło będzie miał kto wystąpić przed kamerami.

ranyjulek, 30.01.2014 18:43

tragiczne ale prawdziwe maniek.

maniek, 30.01.2014 18:29

powtarzam w kampanii ekipa żaka obiecywała nam pogotowie czynne 24 godziny na dobę. NIC z tego. po 3 latach \"wesołych rządów\" WSZYSCY łącznie ż żakiem musimy bronić tego co już mamy - stacjonowania karetki. To nie polityka, to fakty!

maniek, 30.01.2014 18:25

w 2010 roku Żak i jego propaganda gadała jak najęta że pogotowie musi wrócić, powinno być i to rzekomo nie była polityka tylko walka o dobro ludzi prowadzona dzielnie przez zatroskanego T. Żaka i jego koleżeństwo Teraz jak ludzie przypominają główną obietnice kampanii to są źli, "tempaki" i oczywiście to atak poiltyczny pisowców. propaganda na serio ma chyba nas za "andrychowskich głupków" którym wszystko może wmówić.

abcabc, 30.01.2014 18:18

dobrze że ktoś wreszci3e tym andrycowskim pisowcom wytłumaczył o co chodzi w tym pogotowiem Oni nic nie kumają, wszędzie widza politykę. chcesz mieć politykę w lodówce - głosuj na PIS

gregory, 30.01.2014 18:17

to że oczekiwałem że żak spełni obietnicę nie jest polityką. to się nazywa zaufanie wyborcy. będę bronił tej karetki ale to żałosne że musimy to robić przy tym co nam obiecywano. nie ma obiecywanego pogotowia, musimy walczyc zeby utrzymać to co jest. jaja jakieś.

gregory, 30.01.2014 18:15

w 2010 roku żak i jego ludzie gadali na potęgę o tym że pogotowie całodobowe musi być w Andrychowie. Sam dałem się nabrać na tę gadkę. wierzyłem że żak spełni obietnicę. Nie spełnił. Jeśli to była brudna polityka to tym gorzej dla niego. Trzeba było nie \"bawić\" się takim tematem jak ludzie zdrowie.

Ravique, 30.01.2014 18:05

Drodzy Panowie. Proszę uprzejmie odrobić lekcje, przeczytać prasę ewentualnie uzupełnić wiedzę w innych źródłach. \"Pogotowie\" jako instytucja nie istnieje od czasów wejścia ustawy o PRM. Bronimy karetki będącej w strukturach PRM. Poradnia całodobowa to też nie \"Pogotowie\" a mimo Waszych utyskiwań funkcjonuje sprawnie, skutecznie pomagając Zespołom Ratownictwa Medycznego odciążając je i pomagając pacjentom przez cała dobę. Całodobowa urazówka w świetle obecnych standardów postępowania nie ma sensu poza SOR. Nie mieszajcie TEMPAKI brudnej polityki do bezpieczeństwa i dobrostanu całego naszego małego regionu, o które właśnie walczymy.

HIPEK, 30.01.2014 18:01

Nareszcie coś się dzieje w tej sprawie,nie poddamy się niech ludzie się zbiorą i powiedzą co myślą o tej likwidacji.w grupie siła. Na to czekaliśmy tv w Andrychowie do jutra.

maniek, 30.01.2014 17:23

w kampanii ekipa żaka obiecywała nam pogotowie czynne 24 godziny na dobę. NIC z tego. po 3 latach \"wesołych rządów\" WSZYSCY łącznie ż żakiem musimy bronić tego co już mamy - stacjonowania karetki. Żal patrzeć co zostało z marzeń o normalności.

kaczor, 30.01.2014 17:20

w kampanii wyborczej żak mówił o pogotowiu całodobowym. dalej trzymam go za słowo.